کتاب شروع از صفر

Starting at Zero
(داستان شخصی خودش)
کد کتاب : 57160
مترجم :
شابک : 978-9647380973
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 1 خرداد

معرفی کتاب شروع از صفر اثر جیمی هندریکس

کتاب پیش رو، روایتی جذاب از زندگی و خاطرات جیمی هندریکس است؛ برخی از مصاحبه ها و نوشته های جای گرفته در این اثر پیش از این منتشر شده و از اغلب آن ها برای پشتیبانی از ایده های افراد دیگر در مورد زندگی و موسیقی جیمی بهره برداری شده است. مطالعه مطالب در دسترس، روشن می کند که بیان شفاف جیمی از گذشته اش و گزارش مشروح از خودش بسیار جالب توجه است؛ در میان انبوه اسطوره ها و نیمه افسانه ها، به جیمی اجازه داده شد که نسخه شخصی خودش را از زندگی و موسیقی اش ارائه دهد.
شروع از صفر کتاب تأثیرگذاری است، به این دلیل که جیمی درباره خودش با حساسیت، شادابی و شوخ طبعی صحبت کرده است. خاطرات جیمی از بیست و سه سال اولیه زندگی اش ترکیب روایی ساده ای دارد. به دلیل برخی از مسائل روشن او هرگز از چهارسال پایانی عمرش شرح پیوسته ای ارائه نداده، با این حال او از ایده های خود و تغییرات در ادراک و آگاهی که تجربه کرده سخن گفته است.

کتاب شروع از صفر

جیمی هندریکس
جیمز مارشال هندریکس (James Marshall Hendrix) (زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۲ – درگذشته ۱۸ سپتامبر ۱۹۷۰) گیتاریست، خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی بود. وی تأثیر زیادی بر روی خواننده‌های سبک راک اند رول گذاشت. هندریکس خود به تنهایی نواختن گیتار را فرا گرفت و به عنوان ساز اصلی معمولاً یک فندر استرتوکستر می‌نواخت. از آنجا که هندریکس یک چپ‌دست بود، گیتار را به‌صورت وارونه می‌نواخت. او ابتدا در انگلستان و سپس در تمام دنیا، پس از اینکه در سال ۱۹۶۷ در فستیوال پاپ مونتری به نواز...