کتاب اتوبوس شماره 9 به مقصد بهشت

Bus9 to paradise: a loving voyage
کد کتاب : 5995
مترجم :
شابک : 9789646839267
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1986
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب اتوبوس شماره 9 به مقصد بهشت اثر لئو بوسکالیا

آیا می توانید با اتوبوس به بهشت بروید؟ احتمالا نه ، زیرا "این قلمرو کشف نشده هیچ مقصدی برای آن کشف نشده است." لئو بوسکالیا نویستده کتاب «اتوبوس شماره 9 به مقصد بهشت» این پیش فرض را بررسی می کند که "آیا زندگی برای کسانی که خیلی چیزها را با اشتیاق دوست دارند ، می تواند بهشت باشد."
اما آیا بهشت روی زمین چیز ممکنی است؟ چرا که نه. بهشت دقیقا همان چیزی است که با لذت تمام آن را ایجاد می کنیم. باید به این باور برسیم که با در آغوش گرفتن بسیاری از لذت های زندگی ،می توانیم لذتی نامحدود را از آن خود سازیم.

لئو بوسکالیا ، که پیش از این به بسیاری از ما راه عشق و شادی بیشتر را نشان داده است ، اکنون توصیه های تازه و مفصلی در مورد جستجوی اطراف ما و لذت بردن از چیزهای ساده - غذا ، گل ، موسیقی ، رقص ،کتاب ها ، در هنر ، در خاطرات ، در خانواده های ما و در عشق ورزیدن دارد.
با لئو وارد اتوبوس 9 شوید و خود را به یک سفر هیجان انگیز به قصد رسیدن به بهشت زندگی بسپارید. مطمئن باشید که این مهمترین سفری است که تاکنون انجام داده اید.
الهام این کتاب از ستون روزنامه سندیکای لئو بود که در آن بسیاری از این موضوعات برای اولین بار مورد بررسی قرار گرفتند.

کتاب اتوبوس شماره 9 به مقصد بهشت

لئو بوسکالیا
فلیس لئوناردو بوسکالیا (به ایتالیایی: Felice Leonardo Buscaglia) استاد دانشگاه، نویسنده و سخنران آمریکایی -ایتالیایی‌تبار- است. بوسکالیا در ۳۱ مارس ۱۹۲۴ متولد شد و در ۱۱ ژوئن ۱۹۹۸ در «گلنبروک» ایالت نوادا درگذشت.
دسته بندی های کتاب اتوبوس شماره 9 به مقصد بهشت
قسمت هایی از کتاب اتوبوس شماره 9 به مقصد بهشت (لذت متن)
شاید هنگام آن باشد که دوباره به شیوه ها و نیروی عشق نظر بیفکنیم. برای عده زیادی فقط تصور اینکه عشق ورزیدن واقعیتی ممکن است، زندگی را، که بدون عشق بسیار خالی است، امید می بخشد. به این امر بیندیشید که احترام متقابل، آرامش، خوبی، اطمینان و همزیستی صلح آمیز چه ضرری می تواند داشته باشد؟ تنها عشق قادر است که بدون گرفتن شأن و خویشتن طرف مقابل، یگانگی بخشد. فقط عشق است که بر مردم و ملتها سلطه حسادت آمیز ندارد. فقط عشق توان آن دارد که افراد بشر را فراتر از ایدئولوژی و نژاد قرار دهد. تنها عشق می تواند نیروهای بی پایان مورد نیاز را برای غلبه بر گرسنگی و ناامیدی فراهم سازد.