کتاب پوزه چرمی

Leatherface Fischer
کد کتاب : 61979
مترجم :
شابک : 978-9642438983
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پوزه چرمی اثر هلموت کراوزر

هلموت کراوزر در سال 1964 در اسلینگگن آلمان به‌دنیا آمد و در مونیخ بزرگ شد. او تحصیلاتش را ناتمام گذاشت و به نویسندگی روی آورد. تاکنون تعداد زیادی رمان، قصه، مجموعه‌شعر، نمایشنامه و مقالات بسیاری در زمینه ادبیات و هنر از او به‌چاپ رسیده است. کراوزر برای رسیدن به این جایگاه رفیع در ادبیات و هنر، مسیری سخت و بسیار طولانی را طی کرد.
در سال 2004 اولین نمایشنامه‌اش، پوزه‌چرمی را نوشت. این نمایشنامه در همان سال، هفده بار توسط کارگردان‌های مختلف در آلمان و خارج از آلمان به‌روی صحنه رفت. از پوزه‌چرمی می‌توان به‌عنوان یکی از موفق‌ترین آثار اولیه یک نویسنده‌ی جوان در تاتر آلمان نام برد.
علیرضا کوشک جلالی، مترجم این اثر، این نمایشنامه را در سال 2002 در شهر کلن آلمان کارگردانی کرد که این اجرا نامزد بهترین اجرای سال این شهر شد.

کتاب پوزه چرمی

هلموت کراوزر
هلموت کراوزر (۱۱ ژوئیه ۱۹۶۴) نویسنده، شاعر، نمایشنامه‌نویس، آهنگساز و شطرنج‌باز حرفه‌ای آلمانی است که در اسلینگن متولد شد.کراوزر در مونیخ و برلین زندگی می کند. او در سال 1991 با بئاتریس رنوئر ازدواج کرد.در سال 1993 جایزه توکان را دریافت کرد.پس از چند رمان کوچکتر، پیشرفت ادبی او با Melodien oder Nachträge zum quecksilbernen Zeitalter رسید. از آن زمان تاکنون، بسیاری از کتاب‌های او به چندین زبان ترجمه شده و نمایشنامه‌هایی از او در سراسر جهان اجرا شده است.کراوزر همچن...