کتاب اخلاقیات در فروش

Sales Ethics
کد کتاب : 63925
مترجم :

شابک : 978-6226156103
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 222
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

معرفی کتاب اخلاقیات در فروش اثر آلیس الساندری

اخلاقیات در فروش مسیری برای رشد و آموزش شخصی مان است که آن را به وسیله تجاربمان تحت عناوین مدیر و کارفرما و سپس به عنوان مشاور و مربی ارتفا داده ایم. این کتاب بر پایه نظریه ها و متدولوژی که از تحقیقاتمان در دانشگاه های برجسته جهان و از جلساتمان با مدیران باتجربه و آکادمیک انجام شده، ناشی شده است.
در کتاب اخلاقیات در فروش منحصربه فرد و عملی، الساندری و آلئو، طرحی از عوامل فروشی را که زمانی ممکن است به نقش خود در عرصه های بزرگ تر نگاه کنند، ترسیم کرده اند. هنگامی که مشارکت خود را به صورت روش هایی بیان می کنند، در واقع به خود و همچنین کتاب های درسی احترام می گذارند و هنگامی که به طور مداوم به فعالیت ها همت می گمارند نقش فروشندگی شخصی را به یک حرفه تبدیل می کنند.

کتاب اخلاقیات در فروش

آلیس الساندری
آلیس الساندری و آلبرتو آلئو به عنوان یک زوج در زندگی و کار به خوبی کار می کنند. پس از بیش از پانزده سال تجربه در تجارت، در سال 2011 آنها یک آژانس مشاوره و آموزش برای مدیریت فروش، بازاریابی و رهبری تاسیس کردند. آژانس آنها، Passodue، که در ایتالیا مستقر است و با خارج از کشور ارتباط برقرار می کند، به خودی خود نمونه ای از تجارت اخلاقی است که منافع حرفه ای و شخصی را ترکیب می کند و آنها را با هم ترکیب می کند تا رفاه و کیفیت زندگی را افزایش دهد. تحقیقاتی که اساس اخلاق فروش را تشکیل می‌دهد طی دو...