کتاب غلبه بر ترس و اضطراب

Overcoming Fear and Anxiety
کد کتاب : 6421
شابک : 9789644426506
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب غلبه بر ترس و اضطراب اثر پیمان آزاد

کتاب "غلبه بر ترس و اضطراب" نوشته‌ی پیمان آزاد است که به موضوع ترس و اضطراب، به‌ویژه ترس‌های بیمارگونه مانند ترس از مرگ، می‌پردازد. پیمان آزاد در این اثر، تجربه و تئوری‌ها را با هم تلفیق کرده و راه‌های عملی برای درمان ترس و اضطراب، به‌خصوص ترس از مرگ، ارائه می‌دهد.
یکی از نکات مهم این کتاب، ارائه روش‌هایی برای بیداری، آگاهی و هوشیاری است تا افرادی که می‌خواهند زندگی سالم و با اعتماد به نفسی داشته باشند، از تمرین‌های تجربی این کتاب برای شناخت خود و خالی کردن ذهنیات اضطراب‌زا بهره‌مند شوند.
نویسنده در بخش پیشگفتار کتاب توضیح می‌دهد که اصلی‌ترین هدف این کتاب، درمان ترس است، چرا که ترس یک پدیده‌ی عجیب است که از دوران کودکی همراه ماست و به ما اجازه لذت بردن از زندگی و خلاقیت نمی‌دهد. وی به این نکته نیز اشاره می‌کند که ترس‌ها منشأ و مبدأ‌های متنوعی دارند، اما با این حال باید بدانیم که ترس جزو جدا‌ناپذیر زندگی بشر است.
این کتاب در 4 بخش مختلف، به ترس و آثار روانی، روحی و جسمی آن به همراه راه‌های درمانی، پرداخته است. منتشر شده در انتشارات البرز و به گروه سنی بزرگ‌سالان توصیه می‌شود. تعداد صفحات آن نیز به‌گونه‌ای است که با مطالعه روزانه 20 دقیقه، کمتر از 10 روز می‌توانید کتاب را به پایان برسانید.

کتاب غلبه بر ترس و اضطراب

پیمان آزاد
دکتر پیمان آزاد در سال 1326 در تهران متولد شده.دوران کودکی و نوجوانی خود را با انبوهی از سوالات بی جواب پشت سر گذاشته؛ سوالاتی بر محور فقر، تبعیض، اجحاف، سنت، باور، ایدئولوژی!بعدا به تفکری دل بسته و زمانی که داعیه پاسخ گویی به این سوالات را داشته و در این زمینه با تعصب قلم زده، آثاری که امروز غالبا فراموش شده اند.نویسنده زندگی خود را به دو دوره تقسیم می کند: دوره ای که در بی خبری نسبت به حقیقت گذشت، و نویسنده غالبا متوجه بیرون از خود بوده است، و دوره ای که وی متوجه درون شده و بیگانه ای را در ...