کتاب لورنزاچیو

Lorenzaccio
کد کتاب : 64515
مترجم : مینا شریفی
شابک : 978-6226942386
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 202
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1834
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب لورنزاچیو اثر آلفرد دو موسه

موسه از این نمایشنامه که یگانه نمایشنامه به شیوه شکسپیر در فهرست آثار نمایشی فرانسه است، رمانتیک‌ترین درام‌ها را ساخته‌است؛ یک درام تاریخی، که حوادث آن به قطعه هایی تقسیم شده که در صحنه ها و پرده های مختلف به نمایش درمی آید.

کتاب لورنزاچیو

آلفرد دو موسه
آلفرد دو موسه متولد ۱۱ دسامبر ۱۸۱۰ در پاریس، شاعر و نمایش نامه نویس فرانسوی عصر رمانتیک بود.بعد از سال ۱۸۲۹ خیلی سریع دست از تحصیلات عالی کشید وخود را وقف ادبیات کرد. از سن ۱۷ سالگی در محافل ادبی شاعرانی چون شارل نودیه شرکت می‌کرد. اولین مجموعه از اشعار خود را که نشان دهنده استعداد درخشانش بود در سن ۱۹ سالگی در سال ۱۸۲۹ به نام «قصه‌های اسپانیا و ایتالیا» منتشر کرد. آثار مهم او، که از مهمترین آثار رمانتیک و همچنین تاریخ ادبیات فرانسه نیز به‌شمار می‌آیند عبارتند ...
قسمت هایی از کتاب لورنزاچیو (لذت متن)
چه لجنزاری است بشریت! کسانی که با لبانی تشنه به فساد و هرزگی، به خانه های مردم هجوم میبرند و من، همان کسی هستم که فقط می خواست ظاهر آن ها را تقلید کند. پس با عزمی راسخ، وارد مکان های فاسد شدم تا زیر چهره گناهکارم، پاک و بی گناه باقی بمانم. و اینک نه می توانم بهبود یابم، نه دستان گناه آلودم را حتی با شستن آن ها درخون، پاک کنم.