کتاب معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه

The subconscious mind
کد کتاب : 64564
شابک : 978-6222207465
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه اثر ابراهیم منصوری

بارها و بارها هروقت با پیشامدی مواجه می‌شدیم و به پاسخی قانع‌کننده دست نمی‌یافتیم، آن را میان هزاران سوال بی‌جواب در ذهنمان رها می‌کردیم. بی‌وقفه تلاش می­کردیم، اما خواسته‌هایمان دور و دست‌نیافتنی بودند. دنیایمان خالی از خوشبختی، عشق، امید، سرشار از ترس و آرامش گمشدۀ روزگارمان بود.

آرزوها در کجای زندگی‌مان جای دارند؟ خوشبختی کجاست؟ کی اوضاع تغییر خواهد کرد؟ و هزاران هزار سوال دیگر که ذهنمان را درگیر خود کرده‌اند. غافل از اینکه تمام آنچه در پی آن بودیم و هستیم، درون خودمان نهفته است و ما در جای دیگری دنبال پاسخش می‌گشتیم.

آنگاه که به‌سمت شناخت و تنظیم ذهن قدم برداریم، معجزات ساده‌ترین اتفاقات زندگی خواهند بود. بله. درست شنیدید: معجزات ساده‌ترین اتفاقات زندگی خواهند بود. ذهن ما همانی است که می‌تواند جهانی را دگرگون سازد. خوشبختی در درون ماست و آنچه رخ می‌دهد، نتیجۀ افکار و احساساتی است که به ذهن خود داده‌ایم و ذهنمان وفادارانه و امانت‌دارانه تحویلمان می‌دهد. اکنون قدم می‌نهیم به دنیای بی‌انتهای ذهن که پاسخ تمام معماها و سوال‌هایی است که در پی آن بوده و هستیم. اکتشافات و شگفتی‌آفرینی‌های دنیای پررمز و راز عصر جدید و تمام تحولات تاریخ بشر، زاییدۀ قدرت ذهن است.

سینۀ تاریخ پر است از نمونه‌هایی که در سایۀ بهره‌گیری از قدرت نامحدود ذهن، قله‌های موفقیت را پیمودند و در تمام زمینه‌ها و حوزه‌هایی که می‌توان متصور شد، نقش ماندگار بر صفحۀ روزگار زدند. پس دریچه‌ای بر وادی معجزه‌آفرین ذهن می‌گشاییم.

کتاب معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه

دسته بندی های کتاب معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه