کتاب دنیا به آدم های بنفش بیشتری نیاز دارد!

The World Needs More Purple People
کد کتاب : 64625
مترجم :
شابک : 978-6227924053
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب دنیا به آدم های بنفش بیشتری نیاز دارد! اثر کریستین بل

بازیگر، تهیه کننده و والدین کریستن بل (مکان خوب، ورونیکا مارس، یخ زده) و کارگردان خلاق و والدین بنجامین هارت چالش جدیدی برای شما و فرزندانتان دارند: با در آغوش گرفتن چیزهایی که شما را خاص می کند و در عین حال نقاط مشترکی را با آدم های اطرافتان پیدا می کنید، به فردی بنفش تبدیل شوید.
فرد بنفش چیست؟ سوال عالی یعنی واقعا عالیه! زیرا افراد بنفش همیشه سوالات بسیار خوبی می پرسند. آنها خانواده، دوستان و جوامع خود را گرد هم می آورند و برای آنچه درست است صحبت می کنند. آنها مهربان و سخت کوش هستند و عاشق خندیدن هستند (مخصوصا به صداهای خنده دار پدربزرگ)! یک فرد بنفش یک ابرقهرمان روزمره است! چگونه یک آدم بنفش می شوید؟ این قسمت سرگرم کننده است! پنی پرپل شما را از طریق مراحل راهنمایی می کند. برای احمق بودن آماده شوید، کنجکاوی خود را تمرین کنید، از صدای خود استفاده کنید و الهام بگیرید.

کریستن بل و بنجامین هارت که به دنبال فراتر رفتن از شکاف سیاسی قرمز و آبی هستند، کتابی خنده دار و شاد ایجاد کرده اند که پیامی شگفت انگیز در مورد پذیرش چیزهایی ارائه می دهد که ما را به عنوان انسان گرد هم می آورد. این کتاب الهام بخش یک نسل کامل خواهد بود تا دنیا را به رنگ بنفش درآورند!

کتاب دنیا به آدم های بنفش بیشتری نیاز دارد!

کریستین بل
کریستن اَن بل (Kristen Anne Bell) (زاده ۱۸ ژوئیه ۱۹۸۰) بازیگر آمریکایی است. وی بیشتر به خاطر حضور در سریال ورونیکا مارس شناخته شده‌است.او همچنین در تمامی ۱۲۱ قسمت سریال دختر سخن‌چین حضور داشته‌است و به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال نام برده می‌شود. صدای این بازیگر اوای همان دختر سخن چین مرموز است که هیچ‌کس نمی‌تواند معمای هویت این شخص را حل کند. او در دوازده قسمت سریال قهرمان‌ها هم حضور داشته‌است. او هم چنین در انیمیشن یخ زده به عنوان گویند...
نکوداشت های کتاب دنیا به آدم های بنفش بیشتری نیاز دارد!
This book serves as a pep talk for contentious times by caring adults who want a nicer world—and that is no small thing.
این کتاب به عنوان یک سخنرانی مهم برای زمان های پر مشاجره توسط بزرگسالان دلسوز که خواهان دنیایی زیباتر هستند، عمل می کند - و این چیز کوچکی نیست.
Publishers Weekly Publishers Weekly

The message is inspiring: Ask questions, advocate for positive change, and have fun while collaborating with members of your family and community.
این پیام الهام بخش است: سوال بپرسید، از تغییرات مثبت حمایت کنید و در حین همکاری با اعضای خانواده و جامعه خود سرگرم شوید.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب دنیا به آدم های بنفش بیشتری نیاز دارد! (لذت متن)