کتاب کاش شوهرم می دانست…

If Only He Knew
کد کتاب : 64749
مترجم :
شابک : 978-6009553488
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1982
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب کاش شوهرم می دانست… اثر گری اسمالی

یکی از علل اصلی متزلزل شدن روابط زناشویی عدم شناخت تفاوت های ساختاری و جنسیتی طرفین است. زوجین از نظر فیزیکی، روانی، جنسی و جنسیتی دارای تفاوت های چشمگیری هستند و بی توجهی به این امر می تواند سبب دوری و سردی آن دو از یکدیگر شود. کتاب پیش رو در یازده فصل نگاشته شده است و به مردان کمک می کند که با افزایش درک و شناخت خود نسبت به نیازهای عاطفی و ارتباطی زنان، تعاملی سازنده با همسران خود ایجاد کرده و از مزایای یک ازدواج رضایتمندانه و پویا بهره مند شوند.

کتاب کاش شوهرم می دانست…

گری اسمالی
گری توماس اسمالی یک مشاور خانواده آمریکایی، بنیانگذار مرکز روابط اسمالی و نویسنده کتاب هایی در مورد روابط خانوادگی از دیدگاه مسیحی بود.
قسمت هایی از کتاب کاش شوهرم می دانست… (لذت متن)
مرد تنها در حالتی می تواند مدعی عشق و علاقه به زنش شود و درنتیجه، از موهبت عشق واقعی برخوردار شود که بدون تنگ نظری نیازهای واقعی زنش را بشناسد و تا حد امکان نیز برای برآورده کردن این خواسته ها گام بردارد، زیرا تنها به این شکل می توان عشق و دلبستگی را به زنان ثابت کرد. براساس تجربه ی حرفه ای و شخصی ام، زنان تنها از این راه علاقه و دلبستگی همسران خود را ارزیابی می کنند. درواقع، داوری زنان نیز مانند مردان براساس نیازهای آنان است. برای مثال، همان طور که برخی مردان سردمزاجی و گریز از نزدیکی را در همسرانشان حمل بر فقدان عشق و علاقه ی وی می کنند، عدم برآورده شدن نیازهای زنان نیز چنین احساس و باوری را در زن تقویت می کند. برای این که از گزند و پیامدهای این ابهام دور باشید، تنها راه این است که اول، به درستی خواسته های زن را بشناسید و دوم، صادقانه در پی برآورده کردن این خواسته ها و نیازها برآیید، زیرا زنان پذیرش خود و آرامش روانی را از طریق مهم تلقی شدن کسب می کنند.