کتاب درآمدی بر حکمت و خرد کاربردی

Practical Wisdom
کد کتاب : 65009
مترجم :
شابک : 978-6226683913
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 318
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب درآمدی بر حکمت و خرد کاربردی اثر باری شوارتز

خرد یا حکمت عملی، آن مهارتی است که با انسان و امورانسانی سرو کار دارد. خرد عملی را محاسبه درست هدف و مسیر حرکت و به عبارت دیگر، انتخاب سنجیده و درست هدف و مسیر حرکت صحیح برای رسیدن به آن دانسته اند.
خرد عملی به چیزی بیشتر از مهارت نیاز دارد. خرد عملی نه تنها ما را به شناخت دنیای خارج از خودمان هدایت می کند که به شناخت خودمان هم کمک می کند.
با خرد می توان انگیزه ها را سنجید، شکست ها را پذیرفت، میزان پیشرفت را محاسبه کرد، کارهای باقی مانده را دسته بندی کرد و دلیل نیاز به آن ها را برآورد کرد.
این کتاب، خرد عملی را اگرچه برگرفته از آموزه های ( ارسطو )، فیلسوف یونان باستان، دانسته؛ اما در معنای کاربردی آن در جامعه ای مثل آمریکا تعریف کرده است و...

کتاب درآمدی بر حکمت و خرد کاربردی

باری شوارتز
بِری شوارتس (Barry Schwartz‎) (زادهٔ ۱۵ اوت ۱۹۴۶) روان‌شناس آمریکایی و استاد کالج سوارثمور است. او بیش از چهل سال در کالج سوارثمور روان‌شناسی تدریس کرده‌است. شوارتس نویسندهٔ چندین کتاب از جمله، تناقض انتخاب و چرا کار می‌کنیم می‌باشد. به‌گفتهٔ تد، «شوارتس با مطالعهٔ پیوند میان اقتصاد و روان‌شناسی، دیدی شگفت‌انگیز از زندگی امروزی ارائه می‌کند».او همچنین در کالج سوارثمور به تدریس نظریه اجتماعی و کنش اجتماعی می‌پردازد. از او به&zwn...
دسته بندی های کتاب درآمدی بر حکمت و خرد کاربردی