کتاب جعبه ی خاطرات

The Memory Box
(آشنایی کودکان با مفهوم سوگ)
کد کتاب : 65499
مترجم :
شابک : 978-6227437904
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب جعبه ی خاطرات اثر جوآنا رولاند

از دیدگاه یک کودک خردسال، نویسنده ی این کتاب جوانا رولند هنرمندانه توصیف می کند که به یاد آوردن و اندوهگین کردن یکی از عزیزان فوت شده چگونه است. کودک در داستان می پرسد که آیا کسی را که رفته فراموش خواهد کرد؟ روزهای دیگر به این فکر می‌کنم که آیا هرگز می توانم از غم رفتنت دست بردارم.

شخصیت اصلی یک جعبه خاطرات ایجاد می کند تا یادگاری ها و خاطرات نوشته شده از عزیز خود را برای کمک به روند سوگواری نگه دارد. در طول روایت، احساسات کودک تصدیق می شود، اجازه داده می شود و اطمینان داده می شود که احساسات طبیعی و سالم هستند. «جعبه خاطرات» از صمیم قلب و آرامش به کودکان، والدین، مربیان، درمانگران و مددکاران اجتماعی کمک می کند تا درباره این موضوع بسیار دشوار با هم صحبت کنند.

دیدگاه منحصر به فرد به هر خواننده اجازه می دهد تا از دست دادن کسی را که دوستش داشته است - یک دوست، یکی از اعضای خانواده یا حتی یک حیوان خانگی - تصور کند. یک راهنما در پشت شامل اطلاعاتی برای کمک به کودکان برای مدیریت غم و اندوه است و پیشنهاداتی در مورد نحوه ایجاد یک جعبه حافظه ارائه می دهد.
جعبه خاطرات که توسط وبلاگ های والدین، گروه های حمایت از سوگ، مراکز آسایشگاه، آژانس های خدمات اجتماعی، خدمات کتابخانه نظامی، گروه های کلیسا و مربیان توصیه و پذیرفته شده است، یک رویکرد بسیار ساده برای غلبه بر فقدان، جدایی، و ناامیدی ارائه می دهد و در عین حال حمایت و تشویق می کند. که کودکان به راحتی آن را درک می کنند. همراه کامل این کتاب، کتاب خاطره: مجله غم و اندوه برای کودکان و خانواده ها است که به کودکان کمک می کند تا داستان ها، خاطرات و احساسات را به عنوان یادگاری افتخارآمیز ثبت کنند تا برای سال های آینده گرامی داشته شوند.

کتاب جعبه ی خاطرات

جوآنا رولاند
جوآنا رولاند در ساکرامنتو، کالیفرنیا بزرگ شد، جایی که هنوز با همسر و سه فرزندش زندگی می کند. او روزها در مهد کودک درس می دهد و شب ها کتاب های مصور می نویسد. در تابستان، او را در استخر خواهید دید که در حال تمرین شنای همزمان یا دنج کردن با کتاب است.
نکوداشت های کتاب جعبه ی خاطرات
Joanna Rowland gently reminds a hurting child that amid the pain of losing a loved one to death, their love remains alive in memory and relationships, and that love is not diminished even as the child is called to go on living.
جوانا رولند به آرامی به کودک آسیب دیده یادآوری می کند که در میان درد از دست دادن یکی از عزیزانشان به خاطر مرگ، عشق آنها در خاطرات و روابط زنده می ماند و این عشق کاهش نمی یابد حتی با فراخواندن کودک به ادامه زندگی.
Kelly M. Kapic

When a loved one dies, children need consolation, love, support, and affection. The Memory Box addresses this difficult subject sensitively.
هنگامی که عزیزی می میرد، کودکان به تسلی، محبت، حمایت و محبت نیاز دارند. جعبه خاطرات با حساسیت به این موضوع دشوار می پردازد.
Sue Atkins

قسمت هایی از کتاب جعبه ی خاطرات (لذت متن)