کتاب راهنمای تئوری انتخاب برای استرس

A Choice Theory Psychology Guide to Stress
(تئوری انتخاب در عمل)
کد کتاب : 70706
مترجم :
شابک : 978-6007152775
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای تئوری انتخاب برای استرس اثر برایان لنون

امروز در این دنیای پرفرازونشیب، هر بامداد که چشم می گشاییم، خود را بر سر دوراهی های زندگی می بینیم و تنش ها و استرس های گوناگون را تجربه می کنیم. این احساسات پیامی درونی است که به ما می گوید بر سر دوراهی ها توان انتخاب داریم، اما مرددیم که آیا منابع و آگاهی لازم برای انتخاب موثر در اختیارمان است یا نه.
در این کتاب، دکتر ویلیام گلسر ما را با این باور آشنا می کند که انسان ها بیش تر مختارند تا مجبور. وی در مواجهه با احساسات و هیجانات، بینشی نو به ما می دهد. با پیروی از این رویکرد دیگر خود را محکوم به پیروی از احساسات نمی دانیم و با تمرکز هشیارانه و متفکرانه بر اعمال مان، از اسارت و پیروی ناآگاهانه از هیجانات و از جمله استرس، آزاد می شویم و...

کتاب راهنمای تئوری انتخاب برای استرس

برایان لنون
برایان لنون بیش از بیست و پنج سال به عنوان مشاور راهنمایی در کالج جامعه سنت اولیور، دروگهدا، کو لوت، ایرلند کار کرد. وی همچنین رئیس بخش فناوری اطلاعات بود. از سال 2004 او به عنوان روانشناس در شرکت Louth V.E.C کار کرد. قبل از بازنشستگی در سال 2009. او یک مربی ارشد با ویلیام گلاسر بین المللی است، هیئت نمایندگی ایده های ویلیام گلاسر در مورد روانشناسی نظریه انتخاب، واقعیت درمانی و مدارس کیفیت می باشد.
دسته بندی های کتاب راهنمای تئوری انتخاب برای استرس