کتاب رهبری خط مستقیم

Straight-Line Leadership
ابزاری برای زندگی پرسرعت و با قدرت در دوران پرتلاطم
کد کتاب : 71567
مترجم :
شابک : 978-6226663472
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 212
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب رهبری خط مستقیم اثر دوشان جوکیج

در این کتاب با مهارت‌های بنیادینی آشنا می‌شوید که مهارت‌های نرم و سخت بر پایه‌ی آن‌ها ساخته می‌شود. راهبری اثربخش بر پایه‌ی مهارت‌های بنیادین شکل می‌گیرد و می‌تواند نتیجه‌ی هر عملکردی را در کسب‌وکار
بهبود بخشد.
بنیاد و شالوده‌ی هر فردی جایگاه درونی اوست.
باید بدانید که می‌توانید جایگاه درونی خود را مدیریت کنید و در نتیجه هر آنچه را که انتخاب می‌کنید خلق نمایید.
جایگاه درونی شما با موقعیت شما ارتباط مستقیم دارد. شما باید آگاهانه جایگاه درونی خود را بسازید، در غیر این صورت شرایط بیرونی جایگاه درونی شما را خواهد ساخت. در هر زمانی و تحت هر شرایطی شما توانایی آن را دارید تا کیفیت زندگی خود را عوض کنید. کافی است زندانی شرایطی نشوید که خودتان آگاهانه آن را انتخاب نکرده‌اید ولی فکر می‌کنید که هویت شماست. زمانی که جایگاه درونی‌ای که طبق آن عمل می‌کنید آگاهانه خلق می‌شود، آن‌گاه می‌توانید با سرعت و قدرت عمل کنید اما اگر جایگاه شما ناکارآمد باشد، در طول مسیرتان دچار اختلال خواهید شد. مهم نیست که مقصد شما کجاست، مهم این است که حالا کجا ایستاده‌اید و چه جایگاهی دارید.
زمانی که جایگاه فعلی خود را می‌شناسید و آن را در همه‌ی جهات تقویت می‌کنید منجر به تعهد، اصالت، انتخاب‌های سنجیده و توازن عمل شما خواهد شد. مواضع قدرتمند در این کتاب جایگاه خط مستقیم نامیده شده‌اند.

کتاب رهبری خط مستقیم

دوشان جوکیج
دوشان جوکیج (Dusan Djukich) یکی از بنیانگذاران و یک شریک ارشد برای Corporate Reinvention Associates، یک شرکت مربیگری جهانی است که در عملکرد فردی و سازمانیو خالق و توسعه دهنده فناوری های StraightLine Coaching.تخصص دارد.