کتاب زنان هوشمند

Smart women
چگونه می اندیشند و چگونه رفتار می کنند
کد کتاب : 74204
شابک : 978-9642366286
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب زنان هوشمند اثر شمس الدین حسینی

هوشمند بودن با شنیدن و توجه به خودتان وآگاهی از آنچه در ذهن، بدن و ا حساسات‌تان جریان دارد، آغاز می‌شود. تربیت زنان به صورتی است که از دیگران مراقبت کنند و در واقع نقش پرورش دهنده را داشته باشند. بسیاری از آن‌ها، به این باور می‌رسند که توجه و تمرکز بر نیازها و خواسته‌هایشان عملی زنانه نیست..
هوشمند بودن با شنیدن و توجه به خودتان و آگاهی از آنچه در ذهن، بدن و احساسات‌تان جریان دارد، آغاز می‌شود. تربیت زنان به‌صورتی است که از دیگران مراقبت کنند و درواقع نقش پرورش‌دهنده را داشته باشند. بسیاری از آن‌ها، به این باور می‌رسند که توجه و تمرکز بر نیازها و خواسته‌هایشان عملی زنانه نیست. با وجود این، بسیاری از آن‌ها می‌خواهند به‌نحوی مسیر زندگی‌شان را تغییر دهند و توجه اصلی‌شان را بر نیازها، رویاها و هدف فراموش‌شده‌ی زندگی‌شان معطوف کنند. درواقع می‌خواهند مرکز زندگی خود باشند.
می‌توانید در هر سن و در هر شرایطی، بیاموزید که بین مسئولیت‌هایتان نسبت به دیگران و تعهداتی که نسبت به خود و زندگی‌تان دارید، تعادل ایجاد کنید. با چنین درک و بینشی، می‌توانید مهم‌ترین اهدافتان را به‌یاد بسپارید، امیدها، خواسته‌ها و رویاهایتان را مدنظر بگیرید، به ارزش‌ها و باورهای سازنده‌تان متعهد بمانید و عمیق‌ترین شور و هیجان، شادی، خرد، آرامش، عزت‌نفس و خود‌ارزشی‌تان را دوباره کشف کرده و به این ترتیب زندگی دلخواهتان را خلق کنید.
بخش اول کتاب، مواردی را با شما در میان می‌گذارد که می‌توانید به کمک آن‌ها خود و مسیر زندگی‌تان را ارزیابی دوباره کرده و آن‌طورکه شایسته‌ی شما است، فکر و عمل کنید. همچنین می‌آموزید که چطور در دنیای پیچیده و استرس‌آور امروز با آرامش و شادی بیشتر زندگی کنید.
بخش دوم کتاب؛ به یکی از مهم‌ترین و هیجان‌انگیزترین تصمیم‌هایی می‌پردازد که در زندگی خواهید گرفت؛ تصمیم به انتخاب یک مرد، ارتباط و ازدواج با او. در این رابطه، بسیاری از زنان شکایت‌های زیر را مطرح می‌کنند:
«باید او را بهتر می‌شناختم. شتاب‌زده تصمیم گرفتم؛ چون شیفته‌ی هم بودیم».
«نمی‌دانستم چطور باید بفهمم که او در بلندمدت نیز همسری مناسب است».
«در آغاز، همه‌چیز خوب بود؛ اما پس از مدتی همه‌چیز تغییر کرد».
«ما یکدیگر را خوب نشناخته بودیم».
«نمی‌دانستم ازدواج و زندگی با دیگری می‌تواند تا این حد سخت و پیچیده باشد».
«می‌دانستم او یک‌سری مشکلات دارد؛ اما ای کاش آن‌ها را جدی‌تر می‌گرفتم».
«ای کاش خودم را بهتر می‌شناختم!»

کتاب زنان هوشمند

دسته بندی های کتاب زنان هوشمند