کتاب راهنمای زنان آلفا (درباره مردان و ازدواج:عشق چه تاثیری می گذارد)

The alpha female's guide to men & marriage : how love works,
کتابی خردمندانه و چالشدبرانگیز برای زنانی که آموخته اند به هر قیمتی مستقل باشند.
کد کتاب : 70175
مترجم :
شابک : 978-6222200053
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راهنمای زنان آلفا (درباره مردان و ازدواج:عشق چه تاثیری می گذارد) اثر سوزان ونکر

کتاب راهنمای زنان آلفا اثری است از سوزان ونکر به ترجمه ی افسانه مقدم و چاپ انتشارات نسل نواندیش.

نویسنده در کتاب پیش رو به بیان راهکارها و نکاتی می پردازد که زنان آلفا (با اعتماد به نفس زیاد، سختگیر، غرغرو، بدخلق و…) برای به دست آوردن دوباره ی زنانگی و ظرافت خود در برقراری رابطه ی موفق و عاشقانه با همسرشان به آن احتیاج دارند.

کتاب راهنمای زنان آلفا (درباره مردان و ازدواج:عشق چه تاثیری می گذارد)

سوزان ونکر
سوزان ونکر نویسنده پنج کتاب در مورد تهاجم فرهنگ به ازدواج و خانواده (و نحوه دور زدن آن) و همچنین مربی ازدواج و مجری پادکست Suzanne Venker Show است. برای بیش از 15 سال، سوزان به زنان آموخته است که چگونه با مردان در زندگی و عشق موفق شوند. او صدای پیشرو برای میلیون ها زن و مرد است که می دانند مشارکت با جنس مخالف برتر از رقابت دائمی است. او به زنان کمک کرده است: • روشی که زن و مرد به طور طبیعی سیم کشی شده اند را بپذیرید • ازدواج و روابط را بر شغل اولویت دهید • ارزش منحصر به فرد خود...
دسته بندی های کتاب راهنمای زنان آلفا (درباره مردان و ازدواج:عشق چه تاثیری می گذارد)
قسمت هایی از کتاب راهنمای زنان آلفا (درباره مردان و ازدواج:عشق چه تاثیری می گذارد) (لذت متن)
توقع بالا و خشم های انباشته شده باعث می شود زنان تمایلی به خدمت به همسران خود نداشته باشند. امروزه توقع بالا مشکلی اساسی محسوب می شود، زیرا زنان را تشویق کرده اند از مردان یا عرف جامعه انتظارات بالا داشته باشند. وقتی با پیش فرض ذهنی درمورد بایدها و نبایدها وارد یک رابطه می شوید و اوضاع آن طور که برنامه ریزی کرده اید پیش نمی رود، تنها نتیجه اش ناامیدی است. تنها راه حل این است که انتظارهای خود را پایین بیاورید. مسلما توقع دارید همسرتان با شما مهربان باشد و در زندگی نقشی فعال به عهده بگیرد؛ اما به دور از این انتظارهای منطقی، بهتر است به جای انتظار داشتن امیدوار باشید.