کتاب دختر ماه، پسر خورشید

forgotten love 4
عشق های فراموش شده 4
کد کتاب : 2464
شابک : 9786008025023
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

عاشقانه هایی از سمک عیار

معرفی کتاب دختر ماه، پسر خورشید اثر پریناز قاسمی

"دختر ماه، پسر خورشید"، داستانی فرهنگی پر از رمانتیسم و شگفتی‌های زیبا، به ما می‌گوید. شاهزاده‌ی زیبا و بی‌دست و پا، قلب خود را به پری‌های آسمانی، شهدخت چین، می‌بندد. در این بین، یک دل، نه صد دل عاشق می شود. اما او از دام‌هایی که در دنیای عشاق برایش ریخته‌اند، چیزی نمی‌داند.

خورشید همچنان می‌تابد، در یک دیار غریب و شهدختی دلربا و ناپیدا باقی می‌ماند. داستان "دختر ماه، پسر خورشید"، اولین اثر نثری فارسی است، که از روایت "قصه ی سمک عیار" توسط خالق خود، با ماجراها، دستاوردها، نیرنگ‌ها و برادری‌ها پر شده بود.

اما در زمان‌های دیگر، پری ناز قاسمی، این داستان را از رگ‌های چهارصدساله به زندگی بازآورده و عشق دلنشین "خورشید و مه پری" را با ریشه‌های حقیقت و منطق، بازآفرینی کرده است.

کتاب دختر ماه، پسر خورشید

پریناز قاسمی
پریناز قاسمی در سال 1371 متولد شد. او دانش آموخته ی رشته ی روزنامه نگاری است. ادبیات کودکان را با شرکت در جلسات قصه خوانی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان آغاز کرد و در سال 1391 عنوان داستان برگزیده ی سال را از طرف انجمن به دست آورد. لذت بردن از این دنیا را با دیگران در برگزاری جلسات داستان خوانی و نشست های ادبی «شنبه های خوب ما» سهیم شد و در سری کلاس های مرکز آفرینش های ادبی قلمستان دروازه ی دنیای جادویی قصه ها را برای بچه های کوچک باز کرد و قلم دستشان داد. دختر ماه، پسر خورشید نخستین کتاب او ب...