کتاب کارآگاه خانم جان

Karagah Khanom Jan
کد کتاب : 81214
شابک : 978-6222441586
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب کارآگاه خانم جان اثر سپیده نیک رو

کارآگاه خانم‌جان نوشته سپیده نیک‌رو از مجموعه رمان نوجوان نشر پیدایش منتشر شده است. این رمان معمایی برای نوجوانان 12+ سال است.
پدر و مادر تصمیم می‌گیرند امیرعلی و خواهرش را برای مدتی پیش خانم‌جان بگذراند. خانم‌جان، مادربزرگ عجیبی‌ست، آن‌قدر که بچه‌های کوچک مسخره‌اش می‌کنند.
اما چند روز بعد از آمدن امیرعلی و خواهرش به خانه، مادربزرگ گم می‌شود. بچه‌ها نامه‌ای در آشپزخانه پیدا می‌کنند: مادربزرگ را به گروگان گرفته‌ایم، گوی را پس بیاورید.
سرنخ‌ها نشان می‌دهد که مستاجر خانم‌جان در گم شدن مادربزرگ دست دارد، اما چه کسی می‌تواند این را ثابت کند؟ اصلا گوی چیست و چه ربطی به خانم‌جان دارد؟

کتاب کارآگاه خانم جان

سپیده نیک رو
سپیده نیک‌رو (متولد اردیبهشت ۱۳۶۳ در تهران) شاعر و ترانه‌سرای ایرانی است.وی دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است.او به عنوان شاعر و منتقد، اشعار و مقالاتی در مطبوعات منتشر کرده‌است.برای انتشار مقالات نقد ادبی در ماهنامه تجربه در بخش رسانه‌های نوشتاری هفدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه نامزد دریافت جایزه شده‌است.بخشی از مقاله پایان‌نامه او با عنوان بررسی عناصر موسیقایی شعر منثور دهه هشتاد در چهار بخش در مجله تزرو منتشر شده‌است.سپیده نیک‌رو در ...