کتاب لی آوت و طراحی در انیمیشن

The Advanced Layout
کد کتاب : 86117
مترجم :

شابک : 978-6226025034
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 401
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب لی آوت و طراحی در انیمیشن اثر برایان لیمی

این کتاب بر خلاف کتاب های نوشتاری به شیوه کتاب کار تنظیم شده است تا بتوانید همگام با پیشبرد مثال ها، لی آوت خود را تمرین کنید. کتاب به چهار بخش تقسیم شده است. بخش اول نمونه ای از روند یک داستان کوتاه است که به قصد به تصویر کشیدن اصولی که بعدها با آن سر و کار خواهیم داشت ارائه شده است.
بخش دوم کتاب شامل تمرینات ویژه‌ای است که شما را ملزم می‌کند طراحی ژست شخصیت، پرسپکتیو، ترکیب بندی و طراحی صحنه را همزمان با حرکات دوربین، میز و گیره ها انجام دهید.
در بخش سوم چند سری متناوب سناریو شبیه مثال های دو بخش نخست عرضه شده است. اما این بار این شما هستید که باید شخصیت ها و فضاها و استوری بورد و در انتها مجموعه لی آوت را طراحی کنید.
در بخش چهارم چند نمونه لی آوت پس زمینه ارائه شده که باید خود شما انجام دهید و بیشتر در زمینه پرسپکتیو، ترکیب بندی و تصورات خود شماست.

کتاب لی آوت و طراحی در انیمیشن

برایان لیمی
برایان لیمی که فارغ التحصیل برنامه انیمیشن کلاسیک کالج شریدان است، در 30 سال گذشته در صنعت انیمیشن کار کرده است.برایان همچنین به‌عنوان تصویرگر برای آژانس‌های تبلیغاتی مختلف کار کرده است.در سال 2001، برایان کالج شریدان را ترک کرد و به کالج سنکا در تورنتو نقل مکان کرد.برایان در حال حاضر در حال تدریس انیمیشن سال اول در کالج سنکا است.در سال 1991 او شروع به نوشتن یک سری کتاب در مورد جنبه های مختلف انیمیشن کرد.او تا به امروز 8 کتاب در مورد فرآیندهای مختلف انیمیشن نوشته است
دسته بندی های کتاب لی آوت و طراحی در انیمیشن