کتاب چم و خم فروش

TKO Sales
فروشنده نیستید، وگرنه مردم خریدارند
کد کتاب : 86603
مترجم :

شابک : 978-6226659888
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

معرفی کتاب چم و خم فروش اثر دیو اندرسون


در دنیای بی‌عیب، انجام اصول اولیه تجارت به معنای تفاوت بین برد و باخت است. سری چ و خم دیو اندرسون، استراتژی‌های کاربردی و تاثیرگذاری بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید کسب‌وکاری بسازید که بتواند رقابت را برای شمارش کم کند.چم و خم فروش روش‌های فروش مطلوبی را برای فروش بیشتر هر چیزی ارائه می‌کند.
بسته بندی شده با راهنمای آسان برای دنبال کردن گام به گام، چم و خم فروش مهارت‌های مناسب و موثرترین تاکتیک‌ها را برای فروش بیشتر، فروش بهتر و سریع‌تر به شما آموزش می‌دهد. این راهنمای سرراست همه ابزارهایی را در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید از نیروی خود بیشتر استفاده کنید، از جمله چک‌لیست‌ها، مثال‌ها و منابع عملی که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید.
با ده فصل کوتاه در مورد:
قبل از فروش محصول خود را بفروشید
گوش دادن به مشتریان برای فروش بیشتر
تبدیل شدن به یک حرفه ای واقعی در فروش، نه فقط فردی که می فروشد
توقف اعتراض در مسیر آنها
آمادگی کامل قبل از هر فروش
سریع ترین و سودآورترین راه برای بستن فروش
با کتاب چم وحم فروش دیو اندرسون بهترین خود را به مسابقه ارائه بدهید!

کتاب چم و خم فروش

دیو اندرسون
دیو اندرسونملقب به "آقای حاضر‌جواب" سخنران و نویسنده بین المللی پیشرو در زمینه بهبود عملکرد شخصی و سازمانی است. پس از یک حرفه گسترده در کسب و کار خرده فروشی خودرو، دیو، همراه با همسرش روندا، با هدف کمک به افراد و سازمان ها برای دستیابی به پتانسیل‌های شخصی و مدیریتی خود وارد عرصه شد. اونویسنده 15 کتاب چون چم و خم مدیریتی و میزبان پادکست پرطرفدار "The Game Changer Life" است. پیام‌های دیو در سخن‌رانی بر خوانندگان و شنوندگان در بیش از 145 کشور تأثیر می‌گذارد. دیو در بیست ...