کتاب در ستایش زنان سرسخت

In Praise of Difficult Women
کد کتاب : 89635
مترجم :
شابک : 978-6008067948
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب در ستایش زنان سرسخت اثر کرن کاربو

این کتاب «در ستایش زنان سرسخت»، قصیده‌ای برای زنان جسور و کاریزماتیک تاریخ مدرن است. نویسنده پرفروش کارن کاربو (انجیل به نقل از کوکو شانل) قانون شکنان با روحیه ای را که بدون توجه کمی به انتظارات راه خود را ترسیم کردند، مورد توجه قرار می دهد: آملیا ارهارت، هلن گورلی براون، ادی سدویک، هیلاری کلینتون، امی پولر و شاندا رایمز و دیگران. زندگی آنها - ناقص، ظریف، آشفته، با شکوه - الهام بخش و دستورالعملی برای عصر جدید فمینیسم است که ما وارد آن شده ایم. کربو این درس ها را با شوخ طبعی تقطیر می کند و مضامین جهانی را بررسی می کند که ما را به هر یک از این شخصیت های مسحور کننده امروز متصل می کند: موفقیت و سبک، عشق و اصالت، جسارت و شجاعت. کاربو نشان می‌دهد که «دشوار بودن» ممکن است زندگی را آسان‌تر نکند. اما می تواند آن را رضایت بخش تر کند - هر چه که برای شما معنی دارد.

در راهنمای خواننده که در پشت کتاب گنجانده شده است، کربو سوالات قابل تاملی در مورد نحوه ارتباط ما با هر زن می پرسد که باعث ایجاد گفتگوی جذاب در کتاب می شود.

کتاب در ستایش زنان سرسخت

کرن کاربو
کارن کاربو رمان‌نویس، نویسنده غیرداستانی و روزنامه‌نگار آمریکایی است. سه رمان کمیک کربو، «متجاوزان به اینجا خوش آمد می‌گویند»، «خیابان الماس» و «مادرانگی از من مردی را ساخت»، هر کدام به عنوان کتاب‌های قابل توجه نیویورک تایمز شناخته شدند.
دسته بندی های کتاب در ستایش زنان سرسخت