کتاب کارآفرینان نسل بعدی

Next Generation Entrepreneurs
مدل برداری عامل موفقیت، اهداف ارزشمند و سبزت را محقق ساز و جهانی بهتر از طریق تجارت به وجود بیاور
کد کتاب : 91532
مترجم :
شابک : 978-6226410786
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 27 اردیبهشت

معرفی کتاب کارآفرینان نسل بعدی اثر رابرت دیلتز

کارآفرینان افرادی هستند که مسئولیت شخصی، حرفه‌ای و مالی را برعهده می‌گیرند و برای استفاده از فرصت‌ها خطر می‌کنند. روح کارآفرینی نیروی پیش برنده برای رشد تجاری و اجتماعی است و موجب پیشرفت بشر در طول تاریخ شده است. در سال‌های اخیر نسل جدیدی از کارآفرینان ظهور کرده است که به اموری ورای کسب مسائل مالی علاقه‌مند هستند. افرادی همانند استیو جابز، ریچارد برانسون و ایلان ماسک نمونه‌هایی از نسل جدیدی از کارآفرینان هستند که رویاهایشان را زندگی می‌کنند و جهان بهتری را از طریق پروژه‌ها و طرح‌های تجاری‌شان پدید می‌آورند. آن‌ها از طریق ترکیب خواسته عمیق شخصی‌شان با میل برای کمک و مشارکت، رشد و تحقق نوآوری‌های سرنوشت‌ساز و تاثیرگذار، سبک زندگی ما و نحوه صورت پذیرفتن تجارت دنیا امروز را متحول ساخته‌اند. این کتاب برای افرادی است که چشم‌اندازه مشابهی دارند و تمایل دارند آگاهانه تصمیم بگیرند و به فردی مشتاق‌تر، هدفمندتر و خلاق‌تر تبدیل شوند و یاد بگیرند چگونه جز، کارآف‌رینان نسل بعدی باشند.

مقدمه رسمی نویسنده کتاب برای ایرانیان و فارسی زبانان با دست خط خود رابرت دیلتز

من واقعا خوشحال و قدردان هستم که قادرم این کار را در زمینهٔ مدل برداری عامل موفقیت با مردمان ایران، به خصوص نسل جدید کارآفرینان ایرانی به اشتراک بگذارم. مقصود این کتاب این است که به افراد نشان دهد که چگونه امکان پذیر است که رویاهایشان را زندگی کنند و جهان را بهتری از طریق تجارتشان خلق کنند. عمیق‌ترین آرزوی من این است که این (کتاب) به شما کمک بکند تا شور و شوقتان را بیدار کنید و چشم اندازتان را روشن بسازید و رسالتتان را کشف کنید و خواستهٔ عمیقتان را تقویت کنید تا همکاری و مشارکت مثبتی را (در جهان) پدید بیاورید و یک تجارت سودده را بسازید. من قصد دارم که تشکر بزرگی بکنم از محمد اصلیان که با شور و شوق وظیفهٔ ترجمهٔ این کتاب را انجام داد، از انتشارات جیحون که این کتاب را به مردم ایران رساند و به بهارهٔ گوهرین آرنو که تلاش او موجب شد که این پروژه امکان پذیر شود. این یکی از درخشان‌ترین رویاهای من است که این همکاری موجب ترویج یک دورهٔ جدید رشد و توسعه برای کارآفرینان فارسی زبان امروزی شود.

رابرت دیلتز فوریه 2019 سانتاکروز، کالیفرنیا

کتاب کارآفرینان نسل بعدی

رابرت دیلتز
رابرت دیلتز (متولد: 21 مارس 1955 ، ایالات متحده) از سال 1975، یک توسعه دهنده، نویسنده، مربی و مشاور در زمینه برنامه نویسی عصبی-زبانی (NLP) - الگوی رفتار ، یادگیری و ارتباطات انسانی -به همراه جان گریندر و ریچارد بندلربوده است.