کتاب در جست و جوی دانایی

Seeking Wisdom
کد کتاب : 94624
مترجم : فرزانه جهانشیری
شابک : 978-6229456729
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 31 اردیبهشت

معرفی کتاب در جست و جوی دانایی اثر جولیا کامرون

جولیا کامرون، نویسنده ای که سی سال پیش برای اولین بار کتاب «راه هنرمند: مسیری معنوی به سوی خلاقیت عالی» را منتشر کرد، طرز تفکر جهان در مورد خلاقیت را تغییر داد. بعد از گذشت بیش از پنج میلیون نسخه، کامرون اکنون توجه خود را به ذهن خلاق معطوف کرده است، که معتقد است جنبه کلیدی زندگی خلاقانه است.

کامرون با ردیابی سفر خلاقانه خود، نشان می دهد که معنویت او را در زمان بحران شخصی به جلو هدایت می کند. به طور غیرمنتظره ای، معنویت به پشتوانه ای ضروری برای زندگی هنری او تبدیل شد. ابزارهایی که او برای نجات خود در تاریک ترین ساعات زندگی اش ایجاد کرد، به ابزارهایی تبدیل شدند که او با جهان به اشتراک می گذاشت. کتاب «در جست و جوی دانایی» به جزئیات منشأ این ابزارها و با مثال کامرون، نقش اصلی که معنویت در حفظ زندگی به عنوان یک هنرمند ایفا می کند، می پردازد.

در این جلد، کامرون مجموعه ای آگاهانه از اعمال معنوی را به اشتراک می گذارد که روح خلاق ما را باز می کند. این مسیر ما را فراتر از آیین‌های مذهبی سنتی می‌برد و از خوانندگان بدون توجه به اعتقادات و پیشینه‌هایشان استقبال می‌کند.

علاوه بر این، کامرون ابزار چهارم را معرفی می‌کند، راهنمای نوشتن است. او معتقد است که این تمرین قدرتمند به هنرمندان مشتاق کمک زیادی خواهد کرد.

کتاب در جست و جوی دانایی

جولیا کامرون
جولیا کامرون نویسنده، شاعر، نمایشنامه‌نویس، فیلمساز و آهنگساز آمریکایی است. وی که همسر سابق مارتین اسکورسیزی کارگردان مشهور آمریکایی و خواهر جیمز کامرون کارگردان فیلم تایتانیک نیز هست بیشتر شهرتش را مدیون نگارش کتاب راه هنرمند است که میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفته و ترجمه‌ی فارسی آن نیز با استقبال خواننده‌ی ایرانی رو به رو شده است. کتاب‌های جولیا کامرون بیشتر به صورت راهنما و همراه با تمرینات عملی برای رفع مانع خلاقیت ارائه شده و به زبان ساده و گام به...
نکوداشت های کتاب در جست و جوی دانایی
Julia Cameron’s new book, Seeking Wisdom, carries on the author’s tradition of magically changing lives, hearts, habits and attitudes.
کتاب جدید جولیا کامرون، به دنبال خرد، سنت نویسنده را در تغییر جادویی زندگی، قلب ها، عادات و نگرش ها ادامه می دهد.
Judy Collins, Singer, Songwriter, Autho

قسمت هایی از کتاب در جست و جوی دانایی (لذت متن)