کتاب راه رسیدن به ثروت

Pasch to wealth.how to get rich and happy
چگونه ثروتمند و خوشحال شویم
کد کتاب : 96397
مترجم :

شابک : 978-9642334520
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 209
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب راه رسیدن به ثروت اثر والری سینلنیلکوف

والری سینلنیکوف در کتاب راه رسیدن به ثروت به موضوع کسب ثروت و چگونگی افزایش آن پرداخته و با بیانی ساده و زیبا علت و ضرورت انجام کارهای پیشنهاد شده را به شما می‌گوید. با شنیدن این کتاب نگرش جدیدی را نسبت به پول به دست خواهید آورد و می‌توانید توانایی‌‌های خودتان را در ارتباط با مدیریت پول‌هایتان افزایش دهید.
دنیای مدرن بر مدار پول و سرمایه می‌گردد. درواقع اگر شما نتوانید آنطور که باید،‌ ثروت خودتان را افزایش دهید،‌ از انجام دادن بسیاری از کارها عقب می‌مانید. بنابراین کسب درآمد بیشتر،‌ به‌کارگیری شیوه‌ی صحیح خرج کردن پول‌ و در نهایت قرض دادن و قرض گرفتن آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بسیاری از ما پولی را که به سختی به دست آورده‌ایم، با یک اقدام نادرست از دست می‌دهیم. یا در میزان قرض گرفتن و قرض دادن دارایی‌هایمان آنقدر زیاده‌روی می‌کنیم که در نهایت می‌بینیم هیچ پولی نداریم.
اما چاره چیست؟ به همین روش‌های ناقص و قدیمی ادامه دهیم یا به دنبال راه جدید و درستی باشیم که در آن،‌ نه‌تنها ضرر نمی‌کنیم، که به میزان سرمایه‌مان هم اضافه می‌شود؟
خواندن این کتاب شما را در مسیر صحیح کسب درآمد و دستیابی به شادی قرار می‌دهد. اگر دوست دارید تغییرات مثبتی را در این زمینه برای خودتان ایجاد کنید،‌ حتما این کتاب را بخوانید.

کتاب راه رسیدن به ثروت

والری سینلنیلکوف
والری سینلنیکوف روان‌درمانگر، روانشناس، همسان درمانگر، نویسنده تکنیک‌های روان‌شناختی به قلمی ساده و تأثیرگذار است.