کتاب وزیر قلابی

Fake Minister
روایتی از یک نفوذ
کد کتاب : 98202
شابک : 978-6222851514
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب وزیر قلابی اثر محمدعلی جعفری

وزیر قلابی، روایت یک نفوذ است؛ شاید هم روایت رسیدن. راوی این ماجرای واقعی؛ خودش نیست، وزیر بودن را از رفیقش قرض گرفته تا با آن زندگی کند و به خواسته‌اش برسد. رفتن به کمپ مهاجران، انکار ایرانی‌بودن، تغییر زبان و لهجه و قیافه، همه و همه این شگردها برایش می‌ارزد تا وزیر شود و وزیر بماند. و تازه، این اول دردسرهایش است در این مسیر پر تلاطم، پیش از آنکه حقیقت ماجرا برملا شود...

کتاب وزیر قلابی

محمدعلی جعفری
محمدعلی جعفری متولد 1364 است و پیش از این کتابهایی در حوزه زندگینامه داستانی شهدا و بزرگان نوشته است. ازآثار وی می توان به: «عمار حلب»، «سر دلبری»، «سربلند»، «خانه مغایرت»، «شغل شریف» اشاره کرد.«خانه‌ی مغایرت»که توسط انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسیده است، برگزیده دومین دوره کتاب سال یزد و برنده جایزه ملی جمعیت شد.
قسمت هایی از کتاب وزیر قلابی (لذت متن)
«مه خاک آلود که کمی خوابید، کیوسک نگهبانی اردوگاه خودش را نمایاند. سرانجام سفرمان همین اتاقک آهنی بود. کیوسک و نگهبانش، تنها علامت های زندگی وسط آن بیابان بودند. هیچ موجود دیگری در این برهوت پیدا نمی شد. این مکعب فلزی و زنگ زده، خط شروع زندگی جدیدم بود. باید از این به بعد بندبازی می شدم که روی طناب باریک مرگ قدم می زند و بالاوپایین می پرد. قرار بود وزیر شوم؛ یک وزیر قلابی.»