به نظرم طباطبایی، مفرد کردن سنت را به دلایلی متودیک سپس انتولوژیک انجام میدهد تا بتواند دوگانه سنت و مدرنیته را و آن هم از نوع یوروسنتریک آن را موجه کند، والا اگر بخواهیم در قالب فلسفی سنت را معنا کنیم، آنگاه نمیتوان به یک سنت یکپارچه قائل شد. این قرائت از سنت مبتنی بر نگاه سوژه ابژه به یوروسنتریکی است که عقل سنتریکی را تعقل میبیند، ولی فهم های دیگر را تهی از عقلانیت می پندارد.
فقط باید به قلم این مثلا مردک نویسنده قاه قاه خندید ...مثل اون گنجشکی میمونه که نشست سر درختی و بعد پرکشید و به درخت گفت من رفتم .درخت گفت من نفهمیدم اصلا کی نشستی که الان بخوام بدونم رفتی ..طرف با کمترین بنیه اطلاعات و سطح فکری بشدت نازل تمام هدفش مصروف این شده که شخصیت برجسته ای مثل استاد طباطبایی پیدا کنه تا بتونه با مزخرف نگاری در باره از این نمد کلاهی برای سر کچل خودش ببافه.واقعا خوندن حتی یک صفحه اش توهین به شعور مخاطبه
استاد طباطبایی! جواد طباطبایی بیسواد که حتی توان خواندن یک سطر متن پهلوی نداشت و اندازه دانشجوی لیسانس تاریخ درباره اسلام آگاهی نداشت و در مقایسه ای ناشیانه خلافت و پادشاهی، پادشاهی را پویاتر از خلافت دانسته، به گونه ای که مخاطب هنگام مطالعه یاوههای جواد طباطبایی دلش به حال این فرد میسوزد، حرف از ایرانشهر میزند.همانند خودش طرفدارانش هستند که غیر از حمله به دیگران کار دیگری ندارند. حیف از کاغذهایی که صرف چاپ برای متون کودکانه جواد طباطبایی میشود
دامون جان شما اصلا در قامتی نیستید که اسم استاد را به زبان بیاورید چه برسد به اینکه آثار فاخر این اندیشمند بزرگ را نقد کنید، نقد آثار این فرد از عهده کسی ساخته است که اندک سواد آکادمیک بداند تو که حتی نمیدانی ریشه تاریخی این مملکت پادشاهی بوده نه خلافت ، اصلا در حد و اندازه ای نیستی که بخواهی اظهار نظر کنی . خیلی خلافت پسندی عربستان منتظر حضور گرم شماست
شادمهری گرامی اسامی استاد و غیره که تعارفات بی اهمیت هست ولی شما که سواد آکادمیک داری نمیدانی عربستان کشوری با نظام پادشاهیه