حسام خضرایی حاذق فکر

حسام خضرایی حاذق فکر

 حسام خضرایي حاذق فكر، دکتری تخصصی رشته مدیریت دولتی با گرایش رفتار سازمانی از دانشگاه تهران و هم­اکنون پیرامون مباحثی از جمله نورولیدرشیپ و توسعه شناختی قابلیت‌های رهبری عصب‌محور به پژوهش و تحقیق مشغول­‌اند. ایشان دانش‌آموختة کارشناسی ارشد مديريت بازرگاني با گرایش بازرگانی بین‌الملل از دانشگاه تهران، و نیز دانش‌آموخته کارشناسی پیوسته رشته مديريت بازرگاني از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و نیز دانش‌آموخته رشته زبان انگليسي هستند. مسئولیت ارتباطات و روابط عمومی کانون دانش آموختگان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دبيري انجمن علمي گروه بازرگاني دانشكده مديريت دانشگاه تهران و دبيري كميته روابط عمومي و تبليغات، مدير بازرگاني، مدیر نمایشگاه دستاوردهای صنعتی و مشاور استراتژيك پروژه‌‌هاي ملّي در دانشگاه صنعتي شريف برخی از مسئولیت‌هایی است که بر عهده داشته‌اند. به علاوه، پس از دعوت مركز مطالعات تكنولوژي دانشگاه صنعتي شريف از دکتر حسام خضرایی حاذق فکر، مديريت ارتباطات و بازاريابي، مديريت هماهنگي و اجرايي، همكاري در برگزاري كارگاه‌هاي علمي و مديريتي، دعوتِ سازمان‌ها و مراكز مختلف علمي و صنعتي در جهت ارتباط هر چه بهتر دانشگاه با صنعت را به عهده گرفته­‌اند که مواردی از اقدامات ايشان به شمار مي‌رود. ایشان، در برگزاري همايش‌ها و كنفرانس‌هاي گوناگون از جمله كنفرانس مديريت شهري با رويكرد توسعه پايدار، كنفرانس ارتقاي توان داخلي، همايش ترويج و تبليغ خلاق بانكي و دیگر موارد، اقدامات بسيار ارزنده‌اي را در كارنامه علمي و اجرايي خود به ارمغان آورده‌اند.


از ایشان تا به حال مقاله‌های متعدد ملّی و بین المللی در رشتة مدیریت و کتاب‌هایی از جمله: درآمدی بر نظریه خط‌مشی عمومی(انتشارات دانشگاه تهران)، بازاریابی استراتژیک-مفاهیم و موارد، سیاست‌های ارتباطات بازاریابی، بازاریابی کسب و کارهای کوچک، مدیریت دانش برای فروش و بازاریابی(راهنمای متخصصان) و نیز مشتری‌شناسی یا مطالعه رفتار مصرف‌کننده منتشر شده است و هم‌­اکنون همچنان به تحقيق و پژوهش در زمینه علم مديريت كوشا و مشغول به فعاليت هستند.

کتاب های حسام خضرایی حاذق فکر