لمونی اسنیکت

لمونی اسنیکت

لمونی اسنیکت تحصیلاتش را به شیوه ای نامعمول گذراند، جوانی پیچیده ای داشت و حالا هم بزرگسالی محزونی را سپری می کند. مجموعه ی سیزده جلدی «بچه های بدشانس»، «آهنگساز مرده است» و «13کلمه» از کتاب هایش هستند.

دربارهٔ لمونی اسنیکت این را باید گفت که هیچ جا نمی‌شود چیزی دربارهٔ او یافت بجز خود کتابها و البته سایتش که آدرسش را در آخر این مطلب مشاهده می‌کنید. این سایت به زبان انگلیسی نوشته شده و هیچ وبلاگ یا سایت دیگری دربارهٔ او خبری نمی‌دهند. تنها اخباری که طی سالهای جدید دربارهٔ او منتشر شده در کتابش مجموعه ماجراهای بچه‌های بدشانس در صفحات آخر یافت می‌شود که آن‌ها هم چیز زیادی دربارهٔ او نشان نمی‌دهند.
بسیاری از خواننده‌های کتاب اسنیکت، خبرهای مربوط به او و تحقیقاتش را باور می‌کنند. اما بسیاری او را بک شخصیت دروغین می‌دانند.

کتاب های لمونی اسنیکت

مجموعه ماجراهای ناگوار (13جلدی)


شروع بد


سیرک مرگبار


پنجره ی بزرگ


تاریکی


بیمارستان خطرناک


آبشار یخ زده


پایان


خطر ماقبل آخر


کارگاه مصیبت بار


مدرسه ی سختگیر


سالن خزندگان


پرونده فرعی 13 اتفاق مشکوک


پرونده فرعی 13 اتفاق مشکوک


آسانسور قلابی


غار غم انگیز


الان نباید مدرسه باشی؟


کیه این وقت شب


دهکده ی شوم


بیشتر بخوانید

ژانر فانتزی، پرورشگاه تخیل و خلاقیت

زمانی در تاریخ بشر، تمامی آثار ادبی به نوعی فانتزی به حساب می آمدند. اما چه زمانی روایت داستان های فانتزی از ترس از ناشناخته ها فاصله گرفت و به عاملی تأثیرگذار برای بهبود زندگی انسان تبدیل شد؟

آشنایی با عناصر «داستان نوآر»

در این مطلب قصد داریم به شکل خلاصه با ویژگی ها و عناصر مهم «داستان نوآر» بیشتر آشنا شویم.

چرا باید کودکان را با داستان ها آشنا کنیم

داستان ها نقشی مهم و حیاتی در رشد و پیشرفت کودکان دارند. کتاب هایی که می خوانند و شخصیت هایی که از طریق ادبیات با آن ها آشنا می شوند، می توانند به دوستانشان تبدیل شوند.

جهانی نو با پیوند ژانرهای علمی تخیلی و فانتزی

چه اتفاقی می افتد وقتی دو ژانر علمی تخیلی و فانتزی، و انتظارات متفاوتی که از آن ها داریم، در تار و پود یکدیگر تنیده شوند؟