آسیه ناظمی متولد سال 1362، دکتری تخصصی (PhD) در رشته مدیریت بازرگانی– گرایش مدیریت بازاریابی و دانشآموخته کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (EMBA) – گرایش بازاریابی و کارشناسی مهندسی کامپیوتر– گرایش نرمافزار میباشد. ایشان طی برگزاری دورهها و کارگاههای تخصصی متعددی همچون مسیر رشد کسبوکار، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، باشگاه وفاداری مشتریان، اکوسیستم کسبوکار دیجیتال، ارتباطات یکپارچه بازاریابی(IMC)، طرح کسبوکار، طراحی استراتژیهایبازاریابی و… در کنار کسب تجارب ارزنده در سمتهای همبنیانگذاری IMCacademy، ریاست هیات مدیره شرکت فناوری هوشمندمهرگرد، داوری مقالات در نشریات بینالمللی مانند Journal of Business Research، The Bottom Line Journal و…، پژوهش، تالیف، مشاوره و تدریس در دانشگاه و سازمانهای دولتی و خصوصی مانند ایرانخودرو، بانکها و بیمهها و … موجب گردیده تا دکتر آسیه ناظمی علاوه بر بهرهمندی از دانش روز از تبحر و توانمندی بالایی در به ثمر رساندن پروژههای بزرگ برخوردار باشد.