کتاب ازحال بدبه حال خوب شمیز

The Feeling Good Handbook
ش‍ن‍اخ‍ت درم‍ان‍ی
کد کتاب : 36950
مترجم :
شابک : 978-9648277548
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 630
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 60
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

از حال بد به حال خوب
The Feeling Good Handbook
  • 15 % تخفیف
    60,000 | 51,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مات مات
    نویسنده:
کد کتاب : 83237
مترجم :
شابک : 978-6227859140
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

از حال بد به حال خوب
The Feeling Good Handbook
کد کتاب : 1018
مترجم :

شابک : 978-600-508-153-4
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب از حال بد به حال خوب اثر دیوید برنز

کتاب از حال بد به حال خوب، اثری نوشته ی دیوید بِرنز است که اولین بار در سال 1989 به چاپ رسید. بِرنز در این کتاب از تکنیک هایی جدید و قدرتمند پرده برمی دارد و تمرین هایی گام به گام را ارائه می کند که به مخاطبین می آموزند چگونه با انواع و اقسام مشکلات روزمره رو به رو شوند؛ از قید ترس ها، فوبیاها و حملات عصبی رهایی یابند؛ بر نگرش های خودتخریب‌گرانه غلبه کنند؛ پنج راز ارتباطِ درست و صمیمی را کشف کنند؛ به منازعات پایان بخشند؛ به تعویق انداختن کارها را کنار بگذارند و از توانایی واقعی خود برای رسیدن به موفقیت، کمال بهره را ببرند. این کتابِ راهنمای فوق العاده کاربردی و تأثیرگذار با معرفی کامل برخی از شایع ترین فرآیندهای ذهنی که باعث بالا رفتن سطح اضطراب و تشویش انسان ها می شوند، می تواند به شما نشان دهد که چگونه احساس خوبی نسبت به خود و اطرافیانتان داشته باشید. با این کتاب درخواهید یافت که زندگی می تواند تجربه ی بسیار شگفت انگیزی باشد.

کتاب از حال بد به حال خوب


ویژگی های کتاب از حال بد به حال خوب

جزو پرفروش ترین کتاب ها و رمان های ایران

جزو فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

دیوید برنز
دیوید برنز، زاده ی 9 سپتامبر 1942، روانپزشک و نویسنده ی آمریکایی است.برنز، مدرک کارشناسی را از کالج امرست و مدرک کارشناسی ارشدش را از دانشکده ی پزشکی دانشگاه استنفورد دریافت کرد. او در سال 1976 پس از تأیید توسط انجمن روانپزشکان و عصبشناسان آمریکا، کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد.
نکوداشت های کتاب از حال بد به حال خوب
A wonderful achievement,the best in its class.
دستاوردی شگفت انگیز، بهترین در دسته ی خود.
M. Anthony Bates, Clinical Psychologist

Invaluable guide to dealing with fears, anxieties, and communication problems.
راهنمایی بسیار ارزشمند برای مواجهه با ترس ها، اضطراب ها و مشکلات ارتباطی.
USA Today USA Today

The CBT bible.
کتاب مقدس رفتاردرمانی شناختی.
Observer Observer

قسمت هایی از کتاب از حال بد به حال خوب (لذت متن)
برخورد ما با پاداش معمولا به گونه ای است که انگار خارج از وجود ماست. اگر کسی از کار ما تعریف کند خوشحال می شویم. گرفتن یک نمره خوب در امتحان یا فروش کردن به یک سرسخت می تواند بسیار انگیزه بخش باشد اما در نهایت همه اجر و پاداش ها باید از درون انسان نشأت بگیرد. تنها اندیشه شماست که می تواند شما را خوشحال یا ناراحت کند.

اگر خواهان تغییرات مثبت در زندگی خود هستید از کاغذ و قلم غفلت نکنید. می توانید هنگامیکه ناراحت شدید در اداره، در منزل، در هواپیما یا در اتوبوس احساسات منفی خود را بنویسید. وقتی به این کار عادت کردید به روشنی به غیر واقع بینانه بودن آن پی می برید. وقتی افکار منفی خود را روی کاغذی یادداشت می کنید، چشم انداز عینی تری بوجود می آورید.

برای بعضی ها پذیرفتن خشم خود دشوار است. برای بسیاری از این اشخاص خشمگین شدن و مشاجره با دیگران زشت و ناپسند است . ممکن است از بیم تأیید نشدن از ناحیهٔ دیگران و برای آنکه مبادا کسی را بیازارند از ابراز احساسات منفی خویش خودداری کنند. در این شرایط به احتمال زیاد رنجش ها روی هم انباشته می شوند و به حال انفجار می رسند . در اثر ترس از خشم، خشم و مرارت در وجود شما انباشته باقی می ماند. برعکس اگر خشم به عنوان احساس سالم و طبیعی پذیرفته شود اغلب این نتیجه را دارد که مسائل به راحتی بیشتری حل می شوند و آتش خشم به سرعت بیشتر فروکش می کند.