کتاب اختلال شخصیت مرزی

Coping with BPD
شیوه های خودیاری با تکیه بر رویکردهای CBT و DBT
کد کتاب : 108383
مترجم :
شابک : 978-6223080586
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب اختلال شخصیت مرزی اثر بلیس آگویر

کتاب « اختلال شخصیت مرزی» "شیوه های خودیاری با تکیه بر رویکردهای CBT و DBT" نوشته « بلیس آگویر» به همت نشر قطره منتشر شده است.
احتمالا تجربه احساس غم، تنهایی، حسادت، خشم، یاس، شرم، ترس و گناه برای ما سنگین تمام می‌شود، مخصوصا وقتی ابزار لازم را برای کنار آمدن با آنها در جعبه ابزار زندگی خود نداشته باشیم. افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی با چالش‌های زیادی در زندگی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، چالش‌هایی از قبیل تنش در روابط بین‌فردی، بی‌ثباتی، احساس تنهایی یا خشمگین بودن مزمن و دائمی، آنچـه ایــن افراد را به ورطه ناامیدی و گاهی افکار پیرامون خودکشی نیز می‌کشاند. در این کتاب، به آموزش مهارت‌های لازم برای التیام دادن به احساسات دردناکی پرداخته شده است که منجر به مشکلاتی عدیده در زندگی می‌شوند.

کتاب اختلال شخصیت مرزی

بلیس آگویر
بلیس آگویر( Blaise Aguirre ) استادیار روانپزشکی در دانشکده پزشکی هاروارد، و متخصص در روان درمانی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، از جمله رفتار درمانی دیالکتیکی (DBT) است. DBT و تکنیک های مرتبط برای درمان اختلالات روانپزشکی پیچیده از جمله اختلال شخصیت مرزی (BPD). آگویر از سال 2000 روانپزشک کارکنان مک لین بوده است و به دلیل کار گسترده خود در درمان اختلالات خلقی و شخصیتی در نوجوانان در سطح بین المللی شناخته شده است. او به طور منظم در اروپا، آفریقا و خاورمیانه در مورد DBT و BPD سخنرانی می کند. آگوی...