کتاب چسب زخم برای زندگی

You Can Do It! You Can Creat A Joyous Life
  • 20 % تخفیف
    90,000 | 72,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: طلایه طلایه
    نویسنده:
کد کتاب : 112767
مترجم :
شابک : 978-9642925964
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 150
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 1 خرداد

معرفی کتاب چسب زخم برای زندگی اثر لوئیز هی

لوئیزال هی، نویسنده‌ی کتاب پرفروش «شما می‌توانید زندگی خود را شفا دهید» ، مدرس متافیزیک بوده و تاکنون بیش از 50 میلیون جلد کتاب در سرتاسر جهان فروخته است. بیشتر از 30 سال است که به مردم تمام دنیا کمک کرده است تا قدرت خلاق خود را شناخته و از آن برای رشد شخصی و شفای خود استفاده کند. او در نمایش اپرا وینفری و بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی دیگر هم در ایالات متحده و هم کشورهای یگر ظاهر شده است.
وی که هم اکنون در سن 87 سالگی در اوج سلامتی جسمی و تعالی روحی زندگی می‌کند، دستیابی به این مرحله از موفقیت را، آن هم پس از طی دورانی سراسر فقر و رنج و مشقت و درگیری با بیماری سرطان، که در کتاب مشهور خود« شما می‌توانید زندگی خود را شفا دهید» شرح کاملی از آن را بیان کرده است، مدیون استفاده مکرر از عبارتهای تأکیدی و تلقین آنها به ذهن ناخودآگاه خود می‌داند. کتابی که در پیش‌رو دارید، شامل کلیه مقالاتی است که لوئیز هی از سال 2009 تا 2013 برای دوستداران خود و آنهایی که خواهان ایجاد تغییرات اساسی در وضعیت فعلی زندگی جسمانی و روحانی خود هستند، به صورت ماهانه منتشر کرده است. هر یک از این مقالات به یکی از جنبه‌های اساسی و مهم زندگی انسان اشاره کرده و شامل دستورالعمل‌هایی برای مواجهه با آن موضوع می‌باشد. پیشنهاد می‌شود خوانندگان محترم برای تأثیرگذاری هر چه بیشتر این مطالب، پس از مطالعه‌ی هر مقاله، حداقل یک یا دو هفته را به تفکر و تمرین آن موضوع اختصاص داده و عبارتهای تأکیدی را بارها و بارها تکرار کنند. قابل به ذکر است که یک عبارت تأکیدی می‌تواند هرگونه جمله یا عبارت یا قطعه شعری باشد، که از جملات و کلمات قصار بزرگان بوده، یا اینکه خود فرد آنها را می‌سازد. عبارات تأکیدی هنگامی که در جلوی آینه تکرار شوند و یا بارها و بارها نوشته شوند تأثیر بیشتری خواهند داشت. پس از مدتی که عبارتی را تکرار کرده و از این طریق آن را به ذهن ناخودآگاه خود بسپارید، متوجّه خواهید شد که تغییرات شگرفی در روح و جسم شما رخ داده و بتدریج عباراتی که به کار برده‌اید، به صورت واقعیت در زندگی‌تان آشکار خواهند شد.

کتاب چسب زخم برای زندگی

لوئیز هی
لوئیز لین هی (8 اکتبر 1926 - 30 اوت 2017) نویسنده انگیزشی، سخنران حرفه ای و مدافع ایدز آمریکایی بود. او چندین کتاب خودیاری New Thought، از جمله کتاب You Can Heal Your Life در سال 1984 و انتشارات Hay House را تألیف کرد.هی، هلن ورا لونی در لس آنجلس از پدر و مادر هنری جان لونی (1901-1998) و ورونیکا چوالا (1894-1985) به دنیا آمد، هی داستان زندگی خود را در مصاحبه ای با مارک اوپنهایمر از نیویورک تایمز در می 2008 بازگو کرد.هی تا 90 سالگی زندگی کرد که در صبح 30 اوت 2017 در خواب درگذشت.