کتاب روی پاهای خودم

On My Own Two Feet: The Journey from Losing My Legs to Learning the Dance of Life
از قطع پاهایم تا یادگیری رقص زندگی
کد کتاب : 1509
مترجم :
شابک : 978-600-461-054-4‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 247
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

روی پاهای خودم
On My Own Two Feet
کد کتاب : 103254
مترجم :
شابک : 978-9641715153
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب روی پاهای خودم اثر ایمی پردی

کتاب روی پاهای خودم، اثری نوشته ی ایمی پردی است که اولین بار در سال 2014 وارد بازار نشر شد. ایمی پردی در این کتاب جذاب و تأثیرگذار، قصه ی زندگی خود را روایت می کند؛ این که چگونه از دست دادن پاهایش، او را به سوی یافتن مسیر درست زندگی هدایت کرد. وقتی ایمی تنها نوزده سال داشت، به بیماری مننژیت باکتریایی مبتلا شد و دکترها شانس زنده ماندنش را بیشتر از دو درصد تخمین نمی زدند. ایمی در یک تجربه ی نزدیک مرگ، سه شخص را دید که به او می گفتند: «تو می توانی با ما بیایی، یا این که بمانی. هر اتفاقی که در زندگی ات می افتد، در نهایت معنایش را خواهی فهمید.» ایمی در آن لحظه، زندگی را انتخاب کرد. او نه تنها موفق به شکست بیماری اش شد، بلکه یک زندگی جدید، پر از ماجراجویی های جسورانه و سرشار از آرزو را آغاز کرد و تصمیم گرفت این روحیه را با سایر انسان ها سهیم شود. ایمی در سال 2014 تنها ورزشکاری بود که با پاهای مصنوعی در رقابت های پارالمپیک شرکت می کرد و توانست مدال برنز رشته ی اسنوبردینگ را برای ایالات متحده به ارمغان آورد. داستان سفر الهام بخش ایمی پردی، گواهی بر قدرت اراده ی انسان است و به همه ی ما یادآوری می کند که آرزوهایی بزرگ داشته باشیم، از محدودیت ها بگذریم و داستان زندگیمان را از نو بنویسیم.

کتاب روی پاهای خودم


ویژگی های کتاب روی پاهای خودم

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

ایمی پردی
ایمی پردی، زاده ی 7 نوامبر 1979، بازیگر، مدل، اسنوبوردر، سخنران انگیزشی، طراح لباس و نویسنده ی آمریکایی است. پردی در پارالمپیک سال 2014، مدال برنز و در پارالمپیک سال 2018، مدال نقره را از آن خود کرد. پردی در لاس وگاس به دنیا آمد. او در نوزده سالگی به بیماری سختی مبتلا شد که پزشکان را به قطع دو پای او مجبور کرد. شانسی حدود دو درصد برای ادامه ی زندی او در نظر گرفته می شد. پردی هفت ماه پس از دریافت پاهای مصنوعی خود، اسنوبرد را آغاز کرد و در مسابقات حرفه ای نیز حضور یافت.
نکوداشت های کتاب روی پاهای خودم
A poignant and uplifting memoir.
شرح حالی گزنده و روح بخش.
Goodreads

This powerful memoir urges us to live life to the fullest.
این شرح حال قدرتمند، ما را برمی انگیزد تا از زندگیمان کمال بهره را ببریم.
Harper Collins

With honesty, compassion, and, above all, a sense of humor.
با صداقت، همدلی و مهمتر از همه، شوخ طبعی.
The Oprah Magazine

قسمت هایی از کتاب روی پاهای خودم (لذت متن)
این کتاب نه تنها داستان سفر پرمخاطره ی زندگی من است، بلکه داستان سفر تحولات روحی من نیز هست. داستان کشتی پرماجرایی که من هنوز روی دو پای خودم، ناخدای آن هستم. در طول مطالعه ی این کتاب امیدوارم لحظات تحول برانگیز و چراغ های روشنگری سر راه شما قرار بگیرد. لحظاتی که بتواند بینشی عمیق را در شما برانگیزد؛ زیرا هر یک از ما خیلی فراتر از آنچه هم اکنون می دانیم، تواناییم. در طول مسیر زندگی، آن راهی که در آغاز، یک جاده ی انحرافی و خاکی به نظر می رسد، در صورتی که نگرش های خود را تغییر دهید، می تواند سرنوشت شما را به نحوی شگرف رقم بزند. یک چالش اضطراب آور می تواند به لحظه ای ناب برای شکرگزاری بدل بشود و زندگی من تجسم واقعی این حرف است.

زندگی فقط یک فاصله ی کوتاه بین زندگی و مرگ نیست، فرصتی است برای تجربه کردن، دیدن و اندیشیدن و این تماما به ما برمی گردد که این فرصت کوتاه را تبدیل کنیم به جمله ی معروف اقبال لاهوری که می گوید: «زندگی، در صدف خویش گوهر ساختن است.» یا رکود و بی هدفی را ترجیح دهیم.

مسیر زندگی ام من را به جایی که الان هستم، رسانده است. عمیقا معتقدم که این جایگاه بهترین و مناسب ترین نقطه در چهارراه زندگی من است. تمامی قدم هایی که در این مسیر برداشته ام، حتی سخت ترین و جانفرساترینشان همگی باید اتفاق می افتادند. حضور همه ی کسانی که از قبل در زندگی ام بودند یا بعدها وارد شده اند نیز بی دلیل نبوده است. هیچ چیز بی دلیل نیست، هیچ تصادفی و هیچ اشتباهی. آن ها فقط تجاربی برای آموختن هستند، درس های بزرگی که ما را رو به جلو هدایت می کنند.