کتاب ساخت آمریکا

Sam Walton: Made in America
خاطرات بنیان گذار وال مارت
کد کتاب : 13409
مترجم :
شابک : 978-600-8812-81-4
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

در فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون می کنند

معرفی کتاب ساخت آمریکا اثر سم والتون

کتاب ساخت آمریکا، اثری نوشته ی سم والتون است که اولین بار در سال 1992 منتشر شد. در این کتاب با یکی از قهرمانان فرهنگ عامه ی آمریکا آشنا می شویم: مردی به نام سم والتون که فروشگاهی کوچک در شهری صنعتی را به «وال مارت»، بزرگترین خرده فروشی جهان، تبدیل کرد. سم، پادشاه بی رقیب فروش کالا در اواخر قرن بیستم، با تواضع و صداقتی مثال زدنی، داستان بلندپروازی ها و موفقیت کم نظیرش را روایت می کند. کتاب ساخت آمریکا با روایت خاطراتی آموزنده و ارزشمند هم از بازارهای محلی و هم بازارهای بزرگتری همچون وال استریت، ماجرای الهامات، احساسات و نگرش مثبت مردی را به مخاطبین عرضه می کند که توانست رویای آمریکایی را به واقعیت زندگی خود تبدیل کند.

کتاب ساخت آمریکا

سم والتون
سم والتون، زاده ی ۲۹ مارس ۱۹۱۸ و درگذشته ی ۵ آپریل ۱۹۹۲، تاجر و کارآفرینی آمریکایی بود. والتون در اوکلاهما به دنیا آمد. او تا ۵ سالگی در مزرعه ی پدرش کار می کرد و پس از آن، به دلیل مشکلات اقتصادی، مزرعه ی پدری را رها کرد و به همراه سایر اعضای خانواده، برای تجارت، رهسپار مناطق مختلف جهان شد. والتون در سال ۱۹۵۰، فروشگاه جدیدی در آرکانزاس تأسیس کرد و نام آن را «والتونز ۵&۱۰» گذاشت. او در این فروشگاه، از یک استراتژی جدید و ساده استفاده کرد، به این صورت که میزان تخفیف را بالا برد، ...
نکوداشت های کتاب ساخت آمریکا
A wise and inspiring autobiography.
خودزندگی نامه ای خردمندانه و الهام بخش.
San Francisco Chronicle San Francisco Chronicle

An extraordinary success story.
یک داستان موفقیت خارق العاده.
Detroit Free Press

A sure-fire all-American success story.
یک داستان موفقیت تمام آمریکایی نتیجه بخش.
The New York Times Book Review

قسمت هایی از کتاب ساخت آمریکا (لذت متن)
ایده های عالی از همه جا می آیند، اگر فقط به آن ها گوش دهید و نگاه کنید. هیچ وقت نمی دانید چه کسی قرار است یک ایده ی عالی داشته باشد.

چیزی که اینجا در موردش جبهه می گیریم این است که افراد بگویند: «بیایید در موردش فکر کنیم.» ما تصمیم می گیریم. سپس طبق آن تصمیم، دست به کار می شویم.

و مثل اغلب موفقیت های یک شبه ی دیگر، بیست سال برای رسیدن به نتیجه زمان نیاز بود!