کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان

The man's guide to women
رمزگشایی علمی از آنچه خواسته واقعی زنان است
کد کتاب : 11291
مترجم :
شابک : 9789645724618
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان اثر جان گاتمن

"راهنمای مردان برای شناخت زنان" از "جان گاتمن" یک "رمزگشایی علمی از آنچه خواسته واقعی زنان است" می باشد. نتایج تازه ترین آزمایش های "جان گاتمن"، متخصص مشهور روابط عاشقانه، حقیقتی شگفت انگیز را آشکار ساخته است: مردها رابطه را می سازند یا آن را تخریب می کنند. "راهنمای مردان برای شناخت زنان" اثری است بر مبنای چهل سال تحقیق و تفحص و یک "رمزگشایی علمی از آنچه خواسته واقعی زنان است" که نشان می دهد چطور می توان توجه آن ها را به خود جلب کرد، آنان را راضی نگه داشت و یک زندگی مشترک کاملا موفق برای یک عمر تشکیل داد. برای اولین بار در کل تاریخ، یک جواب علمی برای این سوال دیرینه پیدا شده: زنان واقعا چه چیزی را در مردان خواستارند؟
دکتر "جان گاتمن" که یکی از پرفروش ترین نویسنده های نیویورک تایمز می باشد، در کنار همسر خود دکتر "جولی شوارتز گاتمن" که همکار وی و یک روانشناس بالینی است، نتایج تحقیقات خود را با "داگلاس آبرامز" و "راشل کارلتون آبرامز" از متخصصین و پرفروش ترین نویسندگان در این زمینه، یکپارچه کرده اند و اثری علمی پژوهشی در اختیار مخاطب قرار داده اند. آن ها دست به دست هم "راهنمای مردان برای شناخت زنان" را به نگارش درآورده اند که جواب هایی برای همه چیز، از نحوه ی نزدیک شدن به زن موردعلاقه تا تشکیل یک رابطه ی صمیمی و برطرف ساختن نیازهای او را دربرداشته و به خواننده کمک می کند تا بداند که آیا رابطه اش در مسیر درستی قرار دارد یا خیر. به این ترتیب "راهنمای مردان برای شناخت زنان" یک کتاب واجب و ضروری برای برنده بودن در بازی عشق به حساب می آید!

کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان

جان گاتمن
جان مردکای گاتمن، زاده ی 26 آپریل 1942، استاد روانشناسی و نویسنده ی آمریکایی است. او بیشتر به خاطر کارهایش در مورد ثبات در ازدواج و تحلیل روابط از طریق مشاهدات مستقیم علمی شناخته می شود.آثار گاتمن همچنین، تأثیر بسزایی بر توسعه ی مفاهیمی مهم مربوط به تحلیل رفتارهای اجتماعی داشته است. او سابقا استاد روانشناسی در دانشگاه واشنگتن بوده است.
قسمت هایی از کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان (لذت متن)
هر رابطه ای مسائل و مشکلاتی دارد. هیچ دو نفری را نمی توان پیدا کرد که در همه موارد با هم توافق داشته باشند. هدف این نیست که طرف مقابل را با خودت همراه کنی. هدف درک و شناخت همان فرد منحصر به فرد است که گاهی دوست داشتنی و گاهی نفرت انگیز، گاهی مهربان و گاهی نامهربان، گاهی پرشور و گاهی کسل کننده است. اصلا به نظرتان خسته کننده نیست که با یکی عین خودتان بیرون بروید و ازدواج کنید و زندگی مشترک بسازید؟ حالا که نمی توانید کسی را مثل خودتان کنید، تکلیف چیست؟ فقط باید قدرت درک او را بالا ببرید. وقتی دست از کوشش برای تغییر او بردارید، می توانید با خود واقعی او تطبیق یابید و درست همین جاست که معجزه رخ می دهد.

شما می توانید تعهد را به عنوان تمایل به داشتن رابطه ای ماندگار و انجام هرآنچه برای دوام آن لازم است، تعریف کنید. وقتی شما متعهد باشید، یعنی اعلام می کنید که «این زن برای من است، این سفر من است و این مسیر و جاده پیش روی من است.» وقتی شما همان زن مطلوب را پیدا کردید، او را گرامی می دارید و قدردانی خود را بابت اینکه چیزهایی خوب به زندگی تان اضافه کرده است، اعلام می کنید و هرگز رابطه خود با او را با شرایطی که در رابطه نبود و کارهایی که در مجردی می توانستید انجام دهید، قیاس نمی کنید. تعهد چیزی فراتر از اعتماد و وفاداری است. تعهد یک سفر حماسی است، سفری که فقط یک قهرمان از پس آن برمی آید. شما تصمیم می گیرید این سفر را بروید و ممکن است این سفر، پرخطر باشد. شما با خودتان و دیگران به این نقطه نظر می رسید که این رابطه و این زن همانی است که من را به خواسته هایم می رساند. پس در قبال این رابطه در بدترین و بهترین شرایط احساس تعهد و دین خواهید داشت. شما توافق می کنید با این زن یک زندگی مشترک بسازید، او را به خاطر هرآنچه هست دوست بدارید و او را به سوی بهتر شدن سوق دهید و حمایت کنید. این همان سفر یک قهرمان است. سفری همراه با تعهد. کسی که مسافر این سفر نباشد همواره با خودش می گوید: «قطعا زن بهتری هم هست. چرا باید به این زن متعهد بمانم؟» اگر شما زن مطلوبتان را یافتید، دست دست نکنید. به او احترام بگذارید، با او منطبق شوید، به او عشق بورزید، به او متعهد بمانید و تمام و کمال برای او باشید. قطعا از اینکه زندگی تا این حد زیباست، به اوج لذت خواهید رسید.