کتاب بسته ی کارت نقشه عشق و کارت پرسش های باز پاسخ

Love map
(باجعبه)
کد کتاب : 37667
مترجم :
شابک : 978-6009239146
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 119
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بسته ی کارت نقشه عشق و کارت پرسش های باز پاسخ اثر جان گاتمن

"بسته ی کارت نقشه عشق و کارت پرسش های باز پاسخ" که با باجعبه ارائه شده، اثری است که دکتر "جان گاتمن" آن را طراحی نموده و برای تضمین قدرت یک رابطه مورد استفاده قرار می گیرد.
تحقیقات نشان داده زوج هایی که هوش هیجانی نزدیکی دارند، با جهان یکدیگر آشنا هستند. اثر پیش رو شامل یک "نقشه عشق" بسیار دقیق است: اصطلاحی که اشاره به آن بخش از مغز شما دارد که تمام اطلاعات شخصی مهم در مورد زندگی و شریک زندگی خود را در آن ذخیره می کنید.
زوج هایی که از "بسته ی کارت نقشه عشق و کارت پرسش های باز پاسخ" با طراحی دکتر "جان گاتمن" استفاده می کنند، فضای زیادی برای ارتباط، در ذهن خود ایجاد می کنند. آنها رویدادهای مهم مربوط به یکدیگر را به خاطر می آورند و با تغییر حقایق و احساسات جهان همسرشان، اطلاعات خود را به روز می کنند. آنها اهداف، نگرانی ها و رویاهای یکدیگر در زندگی را می دانند. با یک "نقشه عشق" می توانید شریک زندگی خود را همچون کف دستتان بشناسید!
این دانش نه تنها سرچشمه ی عشقی قابل اتکاست، بلکه استحکام را در طوفان های زندگی زناشویی تضمین می کند. زوج هایی که دارای "نقشه عشق" دقیق از جهان یکدیگر هستند، آمادگی بهتری برای مقابله با رویدادهای استرس زا و درگیری دارند. آن هایی که پیش تر از احساسات یکدیگر آگاه شده اند، بخاطر استرس یا پستی و بلندی های زندگی، از مسیر خارج نمی شوند. اما اگر برای شناخت عمیق از یکدیگر قدمی برندارید، وقتی زندگی با چالش ها و عوامل استرس زا رو به رو شد، به راحتی روابط شما از بین می رود. پس زودتر این کتاب نجات دهنده را تهیه کنید!

کتاب بسته ی کارت نقشه عشق و کارت پرسش های باز پاسخ

جان گاتمن
جان مردکای گاتمن، زاده ی 26 آپریل 1942، استاد روانشناسی و نویسنده ی آمریکایی است. او بیشتر به خاطر کارهایش در مورد ثبات در ازدواج و تحلیل روابط از طریق مشاهدات مستقیم علمی شناخته می شود.آثار گاتمن همچنین، تأثیر بسزایی بر توسعه ی مفاهیمی مهم مربوط به تحلیل رفتارهای اجتماعی داشته است. او سابقا استاد روانشناسی در دانشگاه واشنگتن بوده است.
دسته بندی های کتاب بسته ی کارت نقشه عشق و کارت پرسش های باز پاسخ
قسمت هایی از کتاب بسته ی کارت نقشه عشق و کارت پرسش های باز پاسخ (لذت متن)
یک پیش بینی کننده قوی برای دوام زندگی مشترک این است که زوجین «اتاق فکری» تشکیل دهند تا رابطه شان را تحکیم کنند و هم از دنیای همسرشان شناخت کافی به دست آورند. این تمرین سرگرم کننده،«نقشه عشق» زندگی همسرتان را برای شما ترسیم می کند؛ از تاریخچه زندگی اش گرفته تا نگرانی ها، علاقه مندی و موضوعاتی که به زندگی با آن ها سروکار داشته است.