کتاب Charlie and the Great Glass Elevator

کد کتاب : 122382
شابک : 978-0141903190
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 204
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1972
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : انگلیسی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب Charlie and the Great Glass Elevator اثر رولد دال

"چارلی و آسانسور بزرگ شیشه ای" اثری است از نویسنده ی محبوب کودکان،"رولد دال" که در ادامه ی داستان "چارلی و کارخانه شکلات سازی" آمده و قصه ی قهرمان جوان "چارلی باکت"، شکلات ساز معروف "ویلی وانکا" و سفرشان با آسانسور بزرگ شیشه ای را روایت می کند. داستان بلافاصله از همان جایی که کتاب قبلی متوقف شد شروع می شود؛ آخرین بار در "چارلی و کارخانه شکلات سازی" یک آسانسور غول پیکر در آسمان پرواز می کرد و حالا "چارلی باکت" برای یک ماجراجویی جدید بازگشته است. آسانسور بزرگ شیشه ای با سرعت بالا می رود ، "چارلی باکت" ، "ویلی وانکا" و کل دار و دسته شان در فضا و زمان پرت شده اند. بازدید از اولین هتل فضایی جهان ، مبارزه با هیولاهای آدم خوار و نجات دنیا تنها قسمتی از این ماجرا جویی جذاب و هیجان انگیز به قلم پرطرفدار "رولد دال" است.
در حالی که چارلی و تمام خانواده اش سوار آسانسور شیشه ای بزرگ بودند، آسانسور به طور تصادفی وارد مدار شده و "ویلی وانکا" آن ها را در هتل فضایی ایالات متحده پیاده می کند. اندکی پس از ورود آن ها ، آسانسورهای هتل باز می شوند و هیولاهای آدم خواری آشکار می شوند. "ویلی وانکا" که متوجه خطر شده ، به همه افراد دستور می دهد که از هتل فضایی خارج شوند. همزمان با خروج آسانسور ، هیولاها برخی از افرادی را که سوار شده بودند، از بین بردند و حالا این مسئولیت بر عهده ی "چارلی باکت" و "ویلی وانکا" است که باقی افراد را نجات دهند و ماجرای "چارلی و آسانسور بزرگ شیشه ای" به قلم "رولد دال" را به سرانجام برسانند.

کتاب Charlie and the Great Glass Elevator

رولد دال
رولد دال، زاده ی ۱۳ سپتامبر ۱۹۱۶ و درگذشته ی ۲۳ نوامبر ۱۹۹۰، داستان نویس و فیلم نامه نویس اهل ولز بریتانیا و از مشهورترین نویسنده های انگلیسی است که والدینش نروژی الاصل بودند و اوج شکوفایی او به عنوان نویسنده برای کودکان و بزرگسالان در دهه ی ۱۹۴۰ بود.مهم ترین آثار او چارلی و کارخانه شکلات سازی، جیمز و هلوی غول پیکر، ماتیلدا و داستان های چشم نداشتنی است. بیشتر آثار او به فیلم درآمده اند.او در ۱۹۱۶ در لانداف گلامورگان به دنیا آمد. در جنگ جهانی دوم به نیروی هوایی انگلستان در نایروبی پیوست. مدتی ...