کتاب Charlie And The Chocolate Factory

کد کتاب : 122385
شابک : 978-0593349663
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 203
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1964
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : انگلیسی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب Charlie And The Chocolate Factory اثر رولد دال

پسر بچه ای بنام چارلی در خانواده ای فقیر زندگی میکند. چارلی مانند هر کودک دیگری عاشق شکلات میباشد. از طرف دیگر کارخانه داری که محصولاتش شکلات است، قصد دارد مسابقه ای برگزار کند. آقای "ویلی وانکا" قصد دارد درون پنج شکلات جایزه هایی قرار دهد که به پنج کودک بدهد. برنده های جایزه میتوانند به کارخانه عجیب و غریب آقای "ویلی وانکا" بروند و از آن دیدن کنند و در پایان کار هم میتوانند به مقدار زیادی شکلات و آبنبات با خود ببرند و تا پایان عمرشان شکلات داشته باشند.
در کتاب "چارلی و کارخانه ی شکلات سازی"،"رولد دال"به نمایش فقر و خلق امید در این چنین زندگی هایی پرداخته است. همچنین این کتاب "رولد دال" به نقد تربیت نادرست کودکان توسط والدین پرداخته است.

کتاب Charlie And The Chocolate Factory

رولد دال
رولد دال، زاده ی ۱۳ سپتامبر ۱۹۱۶ و درگذشته ی ۲۳ نوامبر ۱۹۹۰، داستان نویس و فیلم نامه نویس اهل ولز بریتانیا و از مشهورترین نویسنده های انگلیسی است که والدینش نروژی الاصل بودند و اوج شکوفایی او به عنوان نویسنده برای کودکان و بزرگسالان در دهه ی ۱۹۴۰ بود.مهم ترین آثار او چارلی و کارخانه شکلات سازی، جیمز و هلوی غول پیکر، ماتیلدا و داستان های چشم نداشتنی است. بیشتر آثار او به فیلم درآمده اند.او در ۱۹۱۶ در لانداف گلامورگان به دنیا آمد. در جنگ جهانی دوم به نیروی هوایی انگلستان در نایروبی پیوست. مدتی ...