کتاب طرح کسب و کار موفق

The Successful Business Plan: Secrets & Strategies
کد کتاب : 123925
مترجم :
شابک : 978-6226650755
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 471
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب طرح کسب و کار موفق اثر روندا آبرامز

«اگر ندانید چگونه، چرا و به کجا می‌روید، هرگز به جایی که می‌خواهید، نمی‌رسید.» به‌راستی چند نفر از ما و اطرافیانمان قدم در راهی گذاشته‌ایم که نمی‌دانسته‌ایم «چگونه، چرا و به کجا می‌رویم» و در نهایت هم راه به جایی نبرده‌ایم و از همه‌چیز گله کرده‌ایم جز اینکه خطا از خودمان و مسیری بوده است که انتخاب کرده‌ایم.
طرح‌های کسب‌وکاری که در نوع خودشان بهترین است، به افکارتان نظم می‌بخشد، الهام‌بخش گروهتان می‌شود و اولویت‌های کسب‌وکارتان را مشخص می‌کند. طرح کسب‌وکار پازل‌ کامل‌شده و یکپارچه‌ای از تمام اجزا و عناصر کسب‌وکار است که شما را در طول سفر کارآفرینی‌تان راهنمایی می‌کند. به‌راستی اگر ندانیم مقصد نهایی ما کجاست، چگونه متوجه می‌شویم در حال حرکت در جهت درست هستیم؟

کتاب طرح کسب و کار موفق

روندا آبرامز
روندا آبرامز در هاروارد و UCLA تحصیل کرده است. آبرامز از سال 1992 یک ستون پر جنب و جوش در مورد مشاغل کوچک برای سرویس خبری گانت نوشته است که در 150 روزنامه با تیراژ مجموع 13 میلیون توزیع شده است. او همچنین یک ستون ماهانه به نام کارشناس برنامه‌ریزی کسب‌وکار آمریکا، برای خبرنامه Costco (ششمین خرده‌فروش بزرگ کشور) می‌نویسد که بین میلیون‌ها عضو کسب‌وکار کوچک آن توزیع می‌شود. کتاب طرح کسب و کار موفق او 140000 نسخه فروخت. آبرامز همچنین یک سخنران عمومی فعال است و از...
قسمت هایی از کتاب طرح کسب و کار موفق (لذت متن)
در محیط امروزی، طرح کسب و کار مهم ترین سند و مدرکی است که در اختیار کارآفرینان قرار دارد. هیچ شرکتی بدون داشتن طرح کسب و کار منطقی و حرفه ای قادر به بیان دقیق اهداف خود یا تأمین مالی نخواهد بود. بدون داشتن یک طرح کسب و کار متقاعدکننده، هیچ کس علاقه ای به بررسی ایدۀ کسب و کارتان نشان نمی دهد. هرگز زمانی بهتر از اکنون برای شروع کسب و کاری جدید وجود نداشته است. نوآوری در همه چیز وجود دارد: نحوۀ ارتباط، خرید، فروش، یادگیری و زندگی. اکنون زمان مناسبی برای کارآفرینی است و این کتاب در به دست آوردن ایدۀ ناب و تبدیل آن به کسب و کاری بزرگ به شما کمک می کند. یادتان باشد فرایند تدوین طرح مهم است، نه خود طرح. فرایند تهیۀ طرح کسب وکار در دستیابی شما به موفقیت نقش مهمی دارد. مهم ترین مزایای این کار عبارت است از: بررسی تمام جنبه های حیاتی کسب وکار، توجه به عوامل و روندهای تأثیرگذار بر موفقیتتان یا حتی تهدیدکنندۀ آن، و در نهایت پرسیدن سوال های دشوار از خودتان.