کتاب رامونا و خواهرش

Beezus and Ramona
رامونا 1
کد کتاب : 12914
مترجم :
شابک : 9789643694227
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1955
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 101
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب رامونا و خواهرش اثر بورلی کلی یری

"رامونا و خواهرش" اثری است از نویسنده ی تحسین شده و برنده ی جایزه، "بورلی کلی یری" که تصویری شاد و مفرح را از فراز و نشیب های روابط خواهرانه ارائه می کند. هم بچه های کوچک تر و هم بچه های بزرگ تر خانواده، از ماجراهای "رامونا و خواهرش" نوشته ی "بورلی کلی یری" لذت خواهند برد. این کتاب یک انتخاب عالی برای آموزش به کودکان در خانه است؛ خصوصا برای کودکان سنین هفت تا نه سال که مطالعه ی مستقل از خانواده را یاد می گیرند. "رامونا و خواهرش" علاوه بر اینکه اوقات مفرحی برای فرزندتان رقم می زند، یک فعالیت مکمل و مفید برای کودک نیز به حساب می آید.
داشتن یک خواهر چهارساله و کوچک تر آن هم شبیه "رامونا" چیزی نیست که همیشه برای "بیزس" آسان باشد. "رامونا" با تخیلات عجیب و غریب، بی توجهی اش به نظم و ترتیب و اشتهای سیری ناپذیرش برای شلوغ کاری، کار را برای "بیزس" سخت می کند و نمی گذارد او همان خواهر بزرگ تر و مسئولیت پذیری باشد که دلش می خواهد. علی الخصوص زمانی که "رامونا" تهدیده کرده که مهمانی جشن تولد "بیزس" را خراب کند! آیا "بیزس" می تواند با صبر و تحمل از پس "رامونا" بربیاید قبل از اینکه او روز بزرگش را به یک فاجعه ی تمام عیار تبدیل کند؟ صبر کنید و ببینید!
"رامونا و خواهرش" اثری است شگفت انگیز که می تواند برای هر خانواده ای با شرایط مشابه مثمر ثمر باشد و یک یادآوری خوب برای ماست تا بدانیم زمانی که خودمان را کاملا وقف شرایطی می کنیم که در آن قرار گرفته ایم، چه موارد مثبتی از آن وضع به دست می آید.

کتاب رامونا و خواهرش

بورلی کلی یری
بورلی کلی یرلی، زاده ی 12 آوریل 1916، نویسنده ی آمریکایی کتاب های کودک و نوجوان است.بورلی، دوران کودکی را در مزرعه ای واقع در یام هیل ایالت اورگان گذراند. مادرش، معلم مدرسه و پدرش، کشاورز بودند. او در سال 1939 از دانشگاه واشنگتن فارغ التحصیل شد. کلی یرلی پس از گذراندن چندین سال در سمت کتابخانه دار و معرفی و اجرای داستان های ادبی، تصمیم گرفت داستان هایی بنویسد که مخاطبین کودک و نوجوان بتوانند با آن ها ارتباط برقرار کنند. کلی یرلی در سال 1955، صاحب دو فرزند دوقلو شد و از زمان مرگ همسرش در سال 2...
نکوداشت های کتاب رامونا و خواهرش
Ramona’s adventures ring as true as the recess bell.
طنین ماجراهای رامونا مثل یک زنگ تفریح واقعی است.
New York Times New York Times

Younger kids love Ramona’s can-do brand of chaos, while older kids can likely identify with Beezus’s big-sister frustrations.
بچه های کوچکتر خانواده، شلوغ کاری های رامونا را دوست خواهند داشت در حالی که بچه های بزرگتر کاملا می توانند کلافگی بیزس را درک کنند.
Brightly

قسمت هایی از کتاب رامونا و خواهرش (لذت متن)
مادر که کتاب کوچک ترین بیل مکانیکی را یک روز از سوپرمارکت خریده بود تا موقع خرید کردن رامونا را آرام نگه دارد، به قدری از اسکوبی خسته شده بود که همیشه برای نخواندنش بهانه می آورد که اصلا فرصت سر خاراندن ندارد! اما پدر رک و پوست کنده می گفت، آن کتاب را برای رامونا نمی خواند چون دیگر حالش از هرچه بیل مکانیکی ناراضی است به هم می خورد و تازه...، تا اینجا هم، هر وقت در خانه بوده، فقط او جور خواندنش را برای رامونا کشیده است! و السلام! با این حساب فقط بئاتریس مانده بود که اسکوپی را برای رامونا بخواند و حالا دیگر مثل روز روشن بود که بالاخره یک طور باید قال این قضیه را کند! و باز معلوم بود که این گره ی کور، تنها به دست بئاتریس باز می شود! اما چه جوری!؟