کتاب درباره مدیریت در دوران رکود

HBR's 10 Must Reads on Managing in a Downturn
۱۰ مقاله ای که باید خواند
کد کتاب : 130141
مترجم :
شابک : 978-6227255713
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب درباره مدیریت در دوران رکود اثر هاروارد بیزینس ریویو

کتاب «درباره مدیریت در دوران رکود» نوشته‌ی کریس زوک و جیمز آلن، از سری کتاب‌های هاروارد بیزینس ریویو می‌باشد که شامل مجموعه‌ای ارزشمند از مقالاتی است که راهبردهای مدیریتی موثر در شرایط بحران اقتصادی و رکود را بررسی می‌کند.
نویسندگان این کتاب به شیوه‌ای عمیق و تحلیلی به بررسی چگونگی مدیریت در دوران رکود می‌پردازند. آن‌ها از الگوها، مطالعات موردی و مقالات متنوع استفاده کرده‌اند تا دستورالعمل‌هایی عملی و قابل اجرا برای مدیران، رهبران و تیم‌ها ارائه دهند. این کتاب شامل ۱۰ مقاله است که موضوعاتی همچون بهبود عملکرد، حفظ کسب‌وکار، تامین مالی و استراتژی بازاریابی را در شرایط رکود تحلیل می‌کنند. کتاب با ارائه مثال‌های واقعی، راه حل‌هایی را ارائه می‌دهد که به مدیران در پشت سر گذاشتن شرایط بحرانی، یاری می‌رساند. برای مثال، این کتاب به شما می‌آموزد تا کسب و کار خود را قبل از وقوع رکود آماده کنید، از رکودهای قبلی تجربه لازم را کسب کنید، در عین کاهش هزینه‌ها و مدیریت ریسک، پیش آمدهای منفی را به حداقل برسانید، فرهنگ سازمانی سالمی را هنگام شرایط بحرانی در میان کارکنانتان پرورش دهید و از فرصت‌های احتمالی پیش آمده در رکود، جهت نوآوری و بازسازی کسب وکار خود استفاده کنید.
این کتاب، اثری جذاب، الهام بخش و جامع است که به خوانندگان خود کمک می‌کند تا در برابر چالش‌ها و دشواری‌های مدیریتی در دوران رکود، با اطمینان عمل کنند.

کتاب درباره مدیریت در دوران رکود

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.