کتاب پول

Money: Vintage Minis
تاریخچه ی مختصر
کد کتاب : 13244
مترجم :
شابک : 978-6226652087
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پول اثر یووال نوح هراری

پول چگونه اختراع شد؟ چرا چنین نقش مهمی در زندگی هایمان ایفا میکند؟ آیا اسباب شادی ما را فراهم میکند یا اینکه حاصلی جز تلخ کامی ندارد؟ بشر در آینده چه برنامه ای برای پول دارد؟

یووال نوح هاراری با وضوح و بینش درخشان خود تاریخچه ی پول را از اولین سکه ها تا اقتصاد قرن بیست و یکم تشریح می کند و نشان می دهد که چطور همه ی ما در آستانه یک انقلاب هستیم، فارغ از اینکه ما آن را دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم.

«کتاب پول نوشته یووال نوح هراری یکی از کتاب های مجموعه vintage minis انتشارات پنگوئن است که در سال ۲۰۱۹ تدوین شده و در قالب کتاب های کوچک و کم حجم به چاپ رسانده است. در سه فصلی که کتاب دارد مولف به تشریح تاریخچه پول و آینده ای که برای آن در مقایسه با ارزهای دیجیتال رقم می خورد می پردازد. هراری در این کتاب ویرایشی از چند متنی که در آثار دیگرش درباره پول نگاشته ارائه داده و آن را در اثر مستقلی با عنوان «پول» جمع کرده است.

کتاب پول

یووال نوح هراری
یووال نوح هراری، زاده ی 24 فوریه ی 1976، تاریخ نگار و استاد تاریخ دانشگاه اورشلیم است. نوشته های هراری بیشتر به موضوعاتی چون اختیار، هوشیاری و تعاریف هوشمندی اختصاص دارند. او هر روز، دو ساعت به مدیتیشن و سکوت می پردازد و معلم مدیتیشن نیز هست. او گیاه خوار است، از شبکه های اجتماعی دوری می گزیند و داشتن گوشی هوشمند را برای خود مناسب نمی داند.