کتاب کتاب راهنمای مدیریت انضباط و نارضایتی کارکنان‏‫

Discipline & Grievance Pocketbook
کد کتاب : 132848
مترجم :
شابک : 978-6229380277
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای مدیریت انضباط و نارضایتی کارکنان‏‫ اثر روث سنیگل‮‮‏‫

چرا مدیریت انضباط و رسیدگی به شکایات کارکنان مهم است؟
آمار غیبت‌ها و تاخیرهای ماهانه کارکنان را دیده‌اید؟ چند نفر در ماه گذشته سازمانتان را ترک کرده اند؟ چند مورد دعوا یا اختلاف شدید بین کارکنان یا بین کارکنان و مدیران در طی فصل گذشته رخ داده است؟چقدر این مسائل موجب ضعف در عملکرد و کاهش سود شده اند؟ چند نفر از کارکنان از شما وقت گرفته¬اند تا از مدیران خود گله کنند؟
هر گاه کلمه سازمان را می شویم ناخودآگاه به یاد نظم و سازماندهی می افتیم. به همین دلیل تعریف قواعد نظم دهی و استانداردهای رفتاری و کاری در سازمان‌ها مهم است. کارکنان در سازمان وارد یک زندگی جمعی می شوند و لازم است هم تعهد به اهداف سازمان داشته باشند و هم آیین نامه‌های رفتاری و کارکردی سازمان را رعایت کنند. اینجاست که سازمان می‌تواند قضاوت عادلانه‌ای باشد و از برخوردهای سلیقه‌ای اجتناب کند.
از سوی دیگر، کارکنان نسبت به رفتار مدیران و شرایط سازمان یا واحد خود نارضایتی‌هایی دارند و اگر در این موارد روشی مدون وجود نداشته باشد، نتیجه ترک سازمان، تأخیر، خرابکاری، شایعه‌سازی و ایجاد یک فرهنگ مخرب ناشی از نارضایتی خواهد بود. اینجاست که ضرورت رسیدگی به شکایات و نارضایتی‌های کارکنان صد چندان می شود.
اگر می خواهید به کمک نظم و انضباط در محیط کار به دستاوردهای بزرگ برسید این کتاب، راهنمای موثری است و به ما می آموزد که علاوه بر رسیدگی به شکایات ذینفعان و مشتریان برون سازمانی باید توجه ویژه ای به سازوکارهای رسیدگی به نارضایتی های کارکنان هم داشته باشیم.

کتاب کتاب راهنمای مدیریت انضباط و نارضایتی کارکنان‏‫

روث سنیگل‮‮‏‫
من یک مربی و تسهیل کننده توسعه رهبری هستم، با 20 سال سابقه کار در بخش دولتی و اخیراً در بخش خیریه و NGO. من در طراحی و ارائه برنامه های رهبری و مربیگری که خلاقیت، نوآوری و همکاری را در بین فرهنگ ها افزایش می دهد، تخصص دارم. من در انگلستان و در سطح جهانی کار می کنم.