کتاب احمق بانمک 6 (میمونی با عینک آفتابی)

Cucu la praline mène la danse
  • 15 % تخفیف
    145,000 | 123,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هوپا هوپا
    نویسنده:
کد کتاب : 133966
مترجم :
شابک : 978-6222044176
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب احمق بانمک 6 (میمونی با عینک آفتابی) اثر فانی ژولی

این‌جا هم خیلی می‌خندید و هم خیلی حرص می‌خورید. برادرهای آنژل او را احمق بانمک صدا می‌کنند و او هم هر بار با کمک دروهمسایه و دو دوست عزیزش، کلوئه و کوین، حسابشان را می‌رسد. در ضمن آنژل عاشق لباس صورتی، آب‌نبات، ماست لیمویی و مشویو، عروسک شیرش، است و از دوستی با کوین لذت می‌برد، البته اگر برادرهای وحشی‌اش بگذارند!
آنژل شامبر برای مراسم جشن مدرسه انتخاب نشده، قرار بود روز جشن برود روی سن و آواز بخواند، اما حالا خیلی ناراحت است. به‎‌جایش کلوئه، بهترین دوستش، انتخاب شده... برادرهای ترسناکش می‌گویند که او خیلی بد آواز می‌خواند! بدبختی فقط این نیست! این است که آنژل باید برود دندان‌پزشکی، اما کی باید او را ببرد؟ فکر می‌کنید کی؟ شاید باورتان نشود: برادرهای وحشی‌اش! آن‌ها زلزله‌ای توی مطب راه می‌اندازند که سروصدای همه درمی‌آید... درست است که آن‌ها حتی جعبه‌ی گنج را هم دزدیدند، اما پیروز همه‌ی ماجراها همیشه یک نفر است: احمق بانمک!

کتاب احمق بانمک 6 (میمونی با عینک آفتابی)

فانی ژولی
فانی ژولی، متولد سال 1954 در پاریس، داستان نویس فرانسوی است.او اولین کتاب خود را در سال 1984 منتشر کرد، زمانی که در حال نوشتن طرح برای نمایش های خواهرش سیلوی جولی بود. او بیش از 400 کتاب برای همه سنین منتشر کرده است. کتاب های او به 23 زبان ترجمه شده است. سه مجموعه از کتاب های کودک او برای کارتون اقتباس شده است.