کتاب زندگی عریان در جغرافیای دیجیتال

Zendegi-e oryan dar joghrafia-ye digital
از زیست، سیاست تا حواس، سیاست
کد کتاب : 135825
شابک : 978-6222261368
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 242
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی عریان در جغرافیای دیجیتال اثر حامد طاهری کیا

کتاب حاضر حاصل یک پروژۀ پژوهشی است که به‌دنبال بررسی چگونگی رخداد موقعیت‌های ممکن در وضعیت‌های تاریخی است. چگونه جهان حرکت می‌کند؟ چگونه وضعیت تاریخی به موقعیت‌های جدید گذار می‌کند؟ و چگونه سیالیت در وضعیت تاریخی جاری می‌شود؟ پاسخ به این پرسش‌ها نیازمند ورود به پارادایمی فکری است که هستی‌شناسی و معرفت‌شناسی مناسبی را برای درک و شناخت موقعیت‌های بالقوه و عملیاتی‌شدن آن‌ها به وجود آورد.
فلسفۀ فرایندی که جهان را در جریانی از شدن قرار می‌دهد، زمینه‌های لازم برای فهم هستی‌شناسی پدیده با ابعاد بالقوه‌اش را نشان می‌دهد. موتور محرک پدیده برای قرارگرفتن در جریان حرکت عبارت از سازوکار تأثیرگیری و تأثیرگذاری است و ازاین‌رو پدیده مجموعه‌ای از روابط است که با روابط موجود در دیگر پدیده‌ها پیوند می‌خورد. جهان نه چیزی در آن‌سوی خودش، بلکه هر آن چیزی است که درونش در حال جریان است و فلسفۀ «درون جریان» به یاری ما می‌آید تا شرایط تنیده‌شدن روابط نیروهای جهان در یکدیگر را بررسی کنیم.

کتاب زندگی عریان در جغرافیای دیجیتال

حامد طاهری کیا
دکتر حامد طاهری کیا متولد سال 1358 ، فارغ‌التحصیل کارشناسی عکاسی از دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی از دانشگاه علم و فرهنگ است. سپس، ایشان موفق به دریافت مدرک دکترا در رشتۀ سیاست‌گذاری فرهنگی از پژوهشکدۀ مطالعات فرهنگی و علوم اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد و به عضویت هیئت علمی پژوهشکدۀ مطالعات فرهنگی و علوم اجتماعی در آمد.