کتاب نظم بیرونی، آرامش درونی

Outer order, inner calm
کد کتاب : 13901
مترجم :
شابک : 978-6226573269
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب نظم بیرونی، آرامش درونی اثر گریچن رابین

" گریچن رابین" بر اساس آخرین تحقیقاتش در مورد داشتن شادی درونی به این نتیجه میرسد که "نظم بیرونی به آرامش درونی" کمک میکند. "گریچن رابین" که کتابش را با همین نام منتشر میکند همراه با صد ایده کامل به خواننده کمک میند که نظم و سازمانی ایجاد کند که بتواند زندگیش را شادتر ، سالم تر ، موثرتر و خلاق تر جلوه دهد.

در کتاب "نظم بیرونی،آرامش درونی"،رابین معتقد است که شاید در زمینه داشتن یک زندگی شاد و آرامش درونی ، یک میز کثیف یا کمد شلوغ مشکلی پیش پا افتاده باشد،اما نکته بسیار مهم و قابل توجه اینست که کنترل امور زندگی باعث می شود احساس کنترل بیشتری در درونمان داشته باشیم. با خلاص شدن از چیزهایی که از آنها استفاده نمی کنیم ، داشتن آنها ضرورتی ندارد یا دوست نداریم ، و همچنین چیزهایی که کار نمی کنند ، مناسب نیستند یا متناسب نیستند ، ما ذهن خود را آزاد می کنیم برای و بروی آنچه که واقعا ارزش آن را داریم آماده تر میشویم.

"گریچن رابین" معتقد است وقتی دارایی خود را تحت کنترل خود می گیریم ، احساس آرامش و انرژی بیشتری می کنیم. گریچن با یک حس شوخ طبعی ، و همچنین یک درک واضح از آنچه که برای اکثر مردم واقع بینانه است ، دهها گام قابل کنترل را برای ایجاد یک محیط آرام تر و منظم تر پیشنهاد می کند - این به ما کمک می کند تا زندگی هایی را که آرزو می کنیم ایجاد کنیم.

کتاب نظم بیرونی، آرامش درونی

گریچن رابین
گریچن کرفت رابین، زاده ی 14 دسامبر 1965، نویسنده، وبلاگ نویس و سخنران آمریکایی است. او در کانزاس سیتی در ایالت میزوری بزرگ شد. گریچن که دانش آموخته ی رشته ی حقوق از دانشگاه ییل آمریکا است، مدتی سردبیر مجله ی حقوقی ییل بود و برنده ی جایزه ی «ادگار ام. کولن» (مربوط به دانشکده ی حقوق ییل) شد. او همچنین استاد دانشکده ی حقوق و دانشکده ی مدیریت همین دانشگاه بوده است. موضوع آثار او، کسب عادت های مثبت در زندگی، خوشبختی و فطرت انسان است. رابین با همسرش جیمز در شمال منهتن در نیویورک زندگی می کند.
دسته بندی های کتاب نظم بیرونی، آرامش درونی
نکوداشت های کتاب نظم بیرونی، آرامش درونی
Aided by her formidable intelligence and willingness to try anything, she spent a year road-testing every theory about happiness she could get her hands on, using her own life as the road
روبین با کمک هوش شگرفی که دارد و میل به امتحان کردن همه چیز، یک سال از عمرش را به یافتن همه نوع نظریه ی خوشبختی و امتحان کردن آن ها روی خودش سپری کرده است.
Time Time

Once you’ve read Gretchen Rubin’s tale of a year spent searching for satisfaction, you’ll want to start your own happiness project and get your friends and family to join you. This is the rare book that will make you both smile and think—often on the same page
پس از خواندن داستان سالانه گرتچن روبین در مورد جلب رضایت ، می خواهید پروژه خوشبختی خود را شروع کرده و دوستان و خانواده خود را ملحق کنید. این کتاب نادری است که باعث می شود هم لبخند می زند و هم فکر کنید ، اغلب در همان صفحه.
Daniel H. Pink, Drive

Lays out life’s essential goals… serves as a kind of detailed instruction manual on how to achieve them
اهداف اساسی زندگی را بیان می کند ... به عنوان نوعی کتابچه راهنمای مفصل در مورد چگونگی دستیابی به آنها ارائه می شود
New York Times Book Review New York Times Book Review

قسمت هایی از کتاب نظم بیرونی، آرامش درونی (لذت متن)
هنگام تصمیم گیری برای خرید ، به یاد داشته باشید که برخی از موارد آسان خریده می شوند اما پس از آن مجبوریم از آنها استفاده کنیم. اگر از آنها استفاده نشود ، زندگی ما را تقویت نمی کنند. آنها فقط در گناه و درهم و برهمی نقش دارند

فقط به این دلیل که مشغول کار هستیم به این معنی نیست که تولید کننده هستیم. کار کردن یکی از خطرناکترین اشکال تعلل است

نظم بیرونی مسئله ای نیست که کمتر یا بیشتر داشته باشید ؛ مسئله این است که آنچه را که داریم بخواهیم