کتاب هتل مگنیفیک

Hotel Magnifique
کد کتاب : 140687
مترجم :
شابک : 978-6001828843
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 28 شهریور

معرفی کتاب هتل مگنیفیک اثر امیلی جی تیلور

«هتل مگنیفیک» کتابی نوشته امیلی جی تیلور نویسنده آمریکایی است. این اثر در دسته ادبیات فانتزی و رازآلود تقسیم بندی می شود. رمان «هتل مگنیفیک» درباره دختری هفده ساله است که سعی در پی بردن به راز هتلی عجیب و غریب دارد. جنی همراه خواهر کوچکترش زوسا در شهر خیالی دورک که منطقه ای بندری است زندگی می کند. جنی در کارخانه چرم سازی کار می کند و تنها آرزویی که دارد رفتن از شهر دورک است.
ماجرای این دو خواهر تنها از جایی آغاز می شود که هتلی اسرارآمیز به شهر دورک می رود. هتل مگنیفیک، مکانی رازآلود است که سفر می کند و هر شب را در شهری می گذراند و با آمدن سپیده مقصد خود را تغییر می دهد. ساکنان هر شهر می توانند برای یک شب در آن هتل اقامت کنند. میهمانان برای یک شب ماندن در هتل هزینه های سنگینی را می پردازند اما وقتی وارد می شوند موافقتنامه ای را امضا می کنند. توافقنامه بسیار محکم است و مهمانان نمی توانند خلاف آن عمل کنند. آن ها باید هنگام خروج از هتل مگنیفیک همه جزئیات را فراموش کرده و فقط با احساس شادی آن جا را ترک کنند.
جنی کار خود را در کارخانه چرم سازی رها می کند و تصمیم می گیرد با زوسا به عنوان خدمه هتل مگنیفیک استخدام شود تا از این راه ثروتی به دست آورده و زندگی فقیرانه خود در شهر دورک را تغییر دهند. جنی در همان ابتدای ورود متوجه می شود که در زیر زرق و برق ساختگی هتل مگنیفیک اسرار خطرناکی پنهان شده اند. جنی با نگهبان هتل که مردی جوان به نام بل است همدست می شود تا به رازهای مخفی هتل پی ببرد. اما در مسیری که جنی برای کشف حقایق هتل در پیش گرفته به بل علاقمند می شود و روابط عاشقانه ای میان جنی و نگهبان خوش تیپ هتل به وجود می آید. در ادامه پی بردن به رازهای هتل به نوعی شناخت جنی از خود و ورود به مرحله تازه ای از زندگی و رفتن از نوجوانی به جوانی ختم می شود.

کتاب هتل مگنیفیک

امیلی جی تیلور
امیلی در کالیفرنیا به دنیا آمد و بزرگ شد و از آن زمان حاضر به ماندن در این مکان نشد. او در چهار ایالت و دو قاره زندگی کرده است که همه آنها به راحتی مقدار بی پایانی علوفه داستانی به او داده اند. او در حال حاضر به عنوان یک کارگردان خلاق در مینیاپولیس کار می کند، جایی که زمستان های طولانی را با رویاپردازی دنیاهای درخشان می گذراند تا در داستان های تاریک بچرخد.