کتاب گزنه و استخوان

Nettle & Bone
کد کتاب : 146352
مترجم :
شابک : 978-6001829130
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 30 مهر

معرفی کتاب گزنه و استخوان اثر تی کینگفیشر

این کتاب از آن دست داستان‌های تخیلی نیست که در آن شاهدختی با شاهزاده‌ای ازدواج ‌کند.
بلکه داستانی است که شاهدخت شاهزاده‌اش را می‌کشد…
مارا، دختر سوم و خجالتی خاندانی سلطنتی که بخشی از عمرش در صومعه پرورش یافته، پس از دیدن سال‌ها رنج خواهرش به دست شاهزاده‌ای پرخاشگر، متوجه می‌شود که قرار نیست کسی برای نجاتشان بیاید. هیچ‌کس جز خود مارا.
مارا برای دریافت کمک سراغ ساحره‌ی قبرستان می‌رود. او برای کشتن شاهزاده انجام چند کار را پیشنهاد می‌کند و تنها در صورتی این ساحره یاری‌اش خواهد کرد که سه وظیفه‌ی غیرممکن را به انجام برساند. اما همچون سایر داستان‌هایی که در آن ساحره‌ها، شاهزاده‌‌ها و دختر‌ها حضور دارند، تنها ابتدای کار به نظر غیرممکن می‌آید.
در این سفر اکتشافی یک ساحره‌ی قبرستان، یک مادرخوانده‌ی افسانه‌ای بی‌میل به همراهیشان، یک شوالیه‌ی سابق نیرومند، یک مرغ تسخیرشده توسط شیطان و سگی خیالی مارا را همراهی می‌کنند تا دستی شوند که دور گردن شاهزاده می‌پیچد و خانواده‌ی مارا و تاج‌وتختشان را از چنگال حاکم مستبد رها می‌سازد.

کتاب گزنه و استخوان

تی کینگفیشر
اورسولا ورنون (زاده ۲۸ مه ۱۹۷۷) نویسنده، هنرمند و تصویرگر مستقل آمریکایی است. او جوایز متعددی را برای کارهایش در رسانه های مختلف دریافت کرده است، از جمله جوایز هوگو برای رمان گرافیکی Digger و رمان فانتزی Nettle & Bone، جایزه Nebula برای داستان کوتاه «همسران شقالوپ» و جوایز Mythhopoeic برای ادبیات بزرگسالان و کودکان. از کتاب‌های ورنون برای کودکان می‌توان به پرنسس همستر و نفس اژدها اشاره کرد. او با نام تی کینگفیشر همچنین نویسنده کتاب هایی برای مخاطبان مسن است. او داستا...