کتاب گربه ی با کلاه

The Cat in the Hat
قصه های یک جورکی 14
  • 15,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 14687
مترجم :
شابک : 978-9643699321
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 68
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1957
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

برنده جایزه BILBY سال 2004

معرفی کتاب گربه ی با کلاه اثر زیوس

گربه با کلاه یک کتاب کودکانه است که توسط نویسنده آمریکایی تئودور گیزل با استفاده از نام مستعار دکتر زیوس نوشته و تصویرگری شده است. داستان بر حول یک گربه ی بلند قد که انسان مانند است و کلاهی راه راه قرمز و سفید و پاپیون قرمز بر سر دار می گذرد. گربه یک روز بارانی در خانه سالی و برادرش پیدایش می شود هنگامی که مادر آنها خانه نیست. گربه با وجود مخالفت های مکرر ماهی بچه ها ، برای اینکه بتواند آنها را سرگرم کند ، چند ترفند خود را به کودکان نشان می دهد. در این روند اتفاق های عجیب و ناگواری رخ می دهد.
گیزل این کتاب را در پاسخ به بحث و گفتگو در ایالات متحده در مورد سواد در اوایل کودکی و بی اثر بودن کتاب های سنتی مانند کتاب های دیک و جین نوشت. ویلیام اسپولدینگ ، که در طول جنگ جهانی دوم با او ملاقات کرده بود و سپس مدیر بخش آموزش در هافتون میفلین بود ، از گیزل خواسته بود که یک مقدمه سرگرم کننده تر بنویسد. با این حال ، از آنجا که گیزل قبلا با نشر Random House قرارداد بسته بود ، دو ناشر این گونه با یکدیگر توافق کردند: Houghton Mifflin نسخه آموزشی را منتشر کرد که به مدارس فروخته شد و Random House نسخه ی تجاری را که در کتابفروشی ها فروخته شد ، منتشر کرد. گربه ی با کلاه جلد چهاردهم از مجموعه کتاب های مصور قصه های جورکی است.

aka Dr درباره ی این کتاب نوشته است:
"این یک کتاب ضروری برای هر کودکی است"

کتاب گربه ی با کلاه

زیوس
تئودور سوس گایزل (Theodor Seuss Geisel) مشهور به دکتر سوس (Dr. Seuss) (متولد ۲ مارس ۱۹۰۴، درگذشته ۲۴ سپتامبر ۱۹۹۱) داستان‌نویس آمریکایی کودکان بود. او کارهای زیاد انجام داده است که شامل ۱۱ ویژه برنامه تلویزیونی، ۴ فیلم برجسته، یک فیلم موزیکال و ۴ سریال تلویزیونی است. همچنین او به عنوان مصور ساز در انجمنهای انتشاراتی فعالیت داشت که قابل توجه‌ترین کارهای او برای کارهای "تندرفتن" و "نفت استاندارد" به عنوان یک کارتونیست سیاسی برای روزنامه نیویورک سیتی بود. در زمان جنگ جهانی دوم او در یک...