کتاب حاصل عمر

Out of My Later Years
44 مقاله و رساله از متفرکی ممتاز
کد کتاب : 14792
مترجم :
شابک : 978-9644455421
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 234
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1950
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب حاصل عمر اثر آلبرت آینشتاین

برای کتاب "حاصل عمر- آلبرت انیشتین" میتوان به بعد روانشناسی و فلسفی بطور توامان آن نوشت.
در کتاب حاضر "آلبرت انیشتین" ، که در میان بزرگترین دانشمندان تمام دوران ، همچنین مردی با تفکر عمیق و احساسات عمیقا انسانی بود. مقاله های جمع آوری شده او نگاهی جالب و متحرک به یکی از ذهنهای پیشرو قرن بیستم نشان می دهد.
محتویات کتاب "حاصل عمر" اثر "آلبرت انیشتین" بخوبی توانسته است با پوشش یک دوره پانزده ساله از 1934 تا 1950 میلادی ، از مقالات ، آدرس ها ، نامه ها و مقالات متنوع انیشتین بصرت یک مجموعه در بیاید . از طریق سخنان او ، شما می توانید فلسفه ی مرگ را درک کنید و بینش خود را در مورد موضوعات اجتماعی ، مذهبی و آموزشی به دست آورید.
متن کتاب حاضر "حاصل عمر" نوشته ی "آلبرت انیشتین" تاثیر گذاری بسزایی داشته است روی بینش و جهان بینی مخاطبین آن در مورد ویرایش ذهنیت آنان روی معنای مطلق مرگ که اطلاعات آن از نظر سنجی ای بدست می آید که بصورت داوطلبانه از خوانندگان کتاب "حاصل عمر" بعمل آمده است.
اکثر خوانندگان اثر حاضر "انیشتین" از تاثیرات شگرف کتاب"حاصل عمر" روی تفکرات آنان و تغییرات آن پیش و بعد از مطالعه این اثر اتفاق نظر داشتند.خود این مسئله کتاب "حاصل عمر" را از سایر کتابهای هم راستای خود به نوعی جدا می کند و باعث پر رنگ شدن این اثر "آلبرت انیشتین" گشته است.

کتاب حاصل عمر

آلبرت آینشتاین
آلبرت اَینشتَین (به آلمانی: Albert Einstein) (به آلمانی آینشتاین و انگلیسی آینستاین) (زاده ۱۴ مارس ۱۸۷۹ – درگذشته ۱۸ آوریل ۱۹۵۵) فیزیک‌دان نظری یهودی الاصل آلمانی بود. او بیشتر، به خاطر نظریّه نسبیت و به ویژه برای هم‌ارزی جرم و انرژی (E=mc۲ که از آشناترین رابطه‌ها در فیزیک بین غیرفیزیک‌دان‌هاست) شهرت دارد. علاوه بر این، او در بسط تئوری کوانتوم و مکانیک آماری سهم عمده‌ای داشت. اینشتین جایزه نوبل فیزیک را در سال ۱۹۲۱ برای خدماتش به فیزیک نظری و به خصوص به خاط...