کتاب آزادی حیوانات

Animal Liberation
کد کتاب : 1636
مترجم :
شابک : ‏‫‬‭‭978-600-278-324-0
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 488
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1975
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش در استرالیا و آمریکا

معرفی کتاب آزادی حیوانات اثر پیتر سینگر

کتاب آزادی حیوانات، اثری نوشته ی پیتر سینگر است که اولین بار در سال 1975 وارد بازار نشر شد. این اثر دگرگون کننده از همان بدو انتشار تا کنون، میلیون ها زن و مرد دغدغه مند را نسبت به بدرفتاری های شوکه کننده با حیوانات در سراسر دنیا آگاه کرده و الهام بخش شکل گیری جنبشی جهانی برای پایان بخشیدن به انجام آزمایش های بی رحمانه و غیرضروری بر روی حیوانات بوده است. پیتر سینگر در این کتاب، از واقعیت های ترسناک کارخانه های تولید محصولات دامی پرده برمی دارد و راه حل هایی کاربردی و انسانی برای حل این مشکلات پیچیده ی زیست محیطی، اجتماعی و البته اخلاقی ارائه می کند. کتاب آزادی حیوانات از وجدان، انصاف، شرافت و عدل سخن می گوید و چه برای موافقین و چه مخالفین، حرف هایی برای گفتن دارد.

کتاب آزادی حیوانات

پیتر سینگر
پیتر سینگر، متولد 6 ژوئیه 1946 در ملبورن، استرالیا، یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین فیلسوفان اخلاقی معاصر است. او عمدتاً به خاطر نظریه‌هایش در زمینه‌های اخلاق حیوانات، حقوق حیوانات و بیواخلاق شناخته می‌شود و به عنوان یکی از بنیانگذاران جنبش حقوق حیوانات به شمار می‌آید. سینگر همچنین به خاطر دیدگاه‌هایش در مورد اخلاق عمل‌گرا شناخته می‌شود.زندگی و تحصیلاتپیتر سینگر در خانواده‌ای یهودی در استرالیا به دنیا آمد. پس از تحصیل در دانشگاه ملبورن، به دانشگاه ...
نکوداشت های کتاب آزادی حیوانات
The book that started a revolution.
کتابی که انقلابی را آغاز کرد.
Goodreads

Important and persuasive.
بااهمیت و مجاب کننده.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب آزادی حیوانات (لذت متن)
این که تنها توجه خود را به سگ ها محدود کنیم، درست نیست. انسان ها تمایل دارند به سگ ها توجه کنند زیرا آن ها عموما با سگ ها ارتباط و احساس همدلی بیشتری دارند؛ اما حیوانات دیگر هم به اندازه ی سگ ها می توانند رنج بکشند.

کشتن یک حیوان به خودی خود عمل دردناکی است. گفته می شود که اگر ما مجبور بودیم خود برای تأمین گوشت مصرفی مان حیوان بکشیم، همه گیاهخوار می شدیم.

آزادی حیوانات در مقایسه با جنبش های آزادی بخش دیگر مستلزم ازخودگذشتگی بیشتری از ناحیه انسان هاست. خود حیوانات از مطالبه آزادیشان ناتوان اند، و توانایی اعتراض علیه شرایط خود با رأی، تظاهرات یا تحریم را ندارند.